וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין: רוסיה תומכת במו"מ עם חמאס

5.3.2006 / 18:30

נשיא רוסיה התקשר לאולמרט, והבטיח כי מוסקבה לא תנקוט בצעדים שיסכנו את ביטחון ישראל. מ"מ רה"מ אמר לו כי רוסיה טעתה כשזימנה את נציגי חמאס

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, התקשר למ"מ רה"מ, אהוד אולמרט, ואמר לו כי מוסקבה תומכת במו"מ עם [[חמאס]], אך לא תנקוט בצעדים שיסכנו את ביטחון ישראל.

[[פוטין]] הוסיף, כי רוסיה הדגישה בפני ראשי חמאס את הצורך במימוש דרישותיה של הרביעייה הבינלאומית. בקול ישראל דווח, כי אולמרט אמר לעמיתו הרוסי, כי ישראל לא תנהל מו"מ עם ארגוני טרור, והוסיף כי היתה זו טעות לזמן את נציגי חמאס בטרם התחייבו לקבל את הדרישות הבינלאומיות.

בתוך כך, בכיר בחמאס, מוחמד נזאל, אמר כי הארגון צריך לשנות את דרכיו, אך מצפה שגם ישראל תשנה את מדיניותה. "איננו אומרים 'לא' לכל דבר", אמר נזאל.

בסיום ביקורה של משלחת חמאס למוסקבה, דחה נזאל את דבריו של איימן א-זווהירי, סגנו של בן לאדן, שקרא לחמאס להמשיך במאבק המזויין בישראל, בשידור בתחנת "אל ערביה". "זו דעתו, אך בחמאס ההחלטות מתקבלות בהנהגה, על פי האינטרסים של הפלסטינים", צוטט נזאל בסוכנות AFP. נזאל הוסיף, כי הביקור ברוסיה הוא הצלחה, כי הוא יעודד מדינות רבות לכונן קשרים עם חמאס, ולהזמין אותם לביקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully