וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: מתקרבים לסיכום ב-NFL

5.3.2006 / 16:44

המגעים חודשו, ואחרי כישלון השיחות הושגה פריצת דרך משמעותית. התפתחויות בחקירת מותו של פאט טילמן. בייסבול: ניצחון והפסד ליפן בוורלד קלאסיק

האם יושג הסכם חדש על תקרת השכר ב-NFL? יש מצב שהבשורות הטובות יגיעו כבר הלילה. זאת לאחר שאירגון השחקנים והבעלים חידשו את השיחות ביניהם, וכבר הגיעו לקווים כלליים של הסכמה.

הנציג של אירגון השחקנים, ג'ין אפשואו, טען ביום שישי ש"אי אפשר להגיע להסכמה עם הבעלים", אבל בשבת העניינים נראו אחרת. המחלוקת נסובה סביב כ-3 אחוזים של הפרש מחלוקת ההכנסות בין מה שדורשים השחקנים ובין מה שהבעלים מוכנים להפריש.

התפתחות מגזרת אפגניסטן: צבא ארה"ב הודיע כי יפתח בחקירה קרימינלית שתשפוך אור מחודש על נסיבות מותו של פאט טילמן, שנהרג ב-2004 מאש ידידותית. בני משפחתו של טילמן, לשעבר שחקן האריזונה קרדינלס, תבעו חקירה מעמיקה ולא היו שבעי רצון מפעילות הצבא. החשד הוא שקצינים בכירים השמידו ראיות המעידות, לכאורה, על כך שידעו שטילמן נהרג מאש כוחותיהם ולא דיווחו. אם יימצאו אשמים, הסעיף עלול להיות חמור - גרימת מוות ברשלנות.

ועוד מחדשות הליגה: ג'ון קיטנה מעוניין לזוז מסינסינטי, הניו יורק ג'טס מגלים עניין בקוורטרבק הותיק. טומי מדוקס, שהיה הקוורטרבק המחליף של האלופה, הפיטסבורג סטילרס, נופה מהקבוצה. יחד איתו נחתך גם ווילי וויליאמס, מגן הפינה שהיה השחקן היחיד שהיה עם הקבוצה בשני סופרבולים, ב-1995 ובזה של השנה. הקליבלנד בראונס האריכו את חוזהו של הרץ רובן דראונס, והפטריוטס מתלבטים אם להשאיר מקום בסגל לשחקן ההגנה הותיק ווילי מקגינסט.

יפן משייטת מול טיוואן

ניצחון קל ליפן ולדרום קוריאה, בהמשך משחקי הוורלד קלאסיק האסיאתים. היפאנים ניצחו את טיוואן 3:14, כשדרום קוריאה גברה על סין 1:10. שתי הנבחרות התקרבו לשלב השני, כשלכל אחת שני נצחונות. לפני כן הצליחו הדרום קוריאנים להדהים את היפנים עם ניצחון 2:3 ושמירה של צ'ן הו פארק, כשטיוואן גברה על סין 3:12.

פדרו מרטינז עדיין לא יודע אם יוכל לשחק ביום הפתיחה של עונת הבייסבול, בשל פציעת הבוהן המטרידה אותו, שגרמה לפרישתו מהוורלד קלאסיק. רוג'ר קלמנס, שבאוגוסט יהיה בן 44, עדיין משאיר את סימני השאלה לוטים בערפל. "אני לא יודע מתי אהפוך מ'רוג'ר, אתה מסריח', ל'אבא, אתה מסריח'", אמר המגיש בהומור. בקלמנס מעוניינות בוסטון, ניו יורק והטקסס ריינג'רס. היוסטון אסטרוס, בשורותיהם שיחק עד לעונה האחרונה, לא יכולים להחתימו עד ל-1 במאי. הוא יגיש במדי נבחרת ארה"ב בוואלד קלאסיק.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully