וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות כיצד להתפלח לטקס האוסקר

רויטרס

5.3.2006 / 13:03

לקראת הטקס הנוצץ הלילה ממליץ בחור שהצליח להתפלח לטקס הקודם, לבוא מחופשים לשף, עם לובסטר חי ולהיראות מוטרדים

אם ברצונכם להיכנס הלילה לטקס פרסי [[האוסקר]] בלוס אנג'לס, כל שעליכם לעשות הוא להתחפש לשף, לשאת לובסטר במגש ולהיראות ממש ממהרים ומוטרדים. אלכס מאלמט הוא אולי "המתפרץ למסיבות" המוכר ביותר באמריקה. ברזומה שלו התפרצות לעשרות אירועים חגיגיים אליהם לא הוזמן, תוך כדי שהוא מחופש.

לדברי מאלמט, "טכניקה שתמיד עובדת היא להראות מוטרד ולחוץ בזמן, ואז אנשי האבטחה לא ירצו לעמוד בדרכך. ככל שתביא פריטי מזון מיוחדים ויוצאי דופן, כך תיכנס יותר מהר לאירוע". מאלמט התחיל את דרכו בהתחפשות לשף הסוחב סלסלת פירות, אולם השתכלל לאחרונה עד ללובסטר חי במגש, שלטענתו, פועל כמו קסם, ומאפשר כניסה חופשית ומהירה לכל אירוע.

בשנה שעברה הצליח מאלמט להסתנן לרחבת השטיח האדום בטקס הנוצץ ולטענתו, אף לתוך האולם בו נערך הטקס, אולם אז סולק מן המקום והצליח להתחמק בקושי ממעצר על הסגת גבול. "הפעם הם לוקחים את סידורי האבטחה בצורה רצינית בטקס" אמר מאלמט, שהחליט להישאר בניו יורק ולראות את הטקס בביתו.

"צריך הרבה ביטחון עצמי בשביל לחדור לאירוע כזה. אתה צריך להתחפש, להיכנס לתפקיד ולגרום לכך שאנשים אחרים ישתכנעו שאתה באמת שף. בלי ביטחון עצמי, זה לא יעבוד", אמר מאלמט. "החור הגדול ביותר באבטחה שניתן למצוא בטקס הוא העובדה שהכוכבים לא חייבים ללבוש איזשהו תג מזהה, בניגוד לאנשי התחזוקה והתקשורת. אפשר להעמיד פנים שאתה סלבריטי, ואז השומרים ירגישו לא נעים שהם לא מזהים אותך והדרך אל תוך האולם תהיה סלולה".

האבטחה סביב האולם בו יתקיים הלילה טקס האוסקר כבדה מאוד וברשויות הביטחון מתייחסים לאירוע הזה בכל הרצינות ולא פוסלים אפשרות שיהיו ניסיונות פיגוע בטקס. "אין לי ספק שיהיו אנשים שינסו להסיג גבול ולחדור לטקס. תמיד יש כאלה שרוצים להתחכך עם הכוכבים הגדולים, אבל אנחנו נטפל בהם ביד קשה", אמר סמל מייק ארמיניו, מתאם פעולות המשטרה בטקס האוסקר.

לדבריו, בכל שנה נעצרים לפחות 6 אנשים שמנסים לחדור ללא אישור לטקס הנוצץ. אנשי האבטחה בטקס אף ציודו בתמונת של מטרידים פוטנציאליים ומסיגי גבול ידועים, כדי להרחיקם מן המקום ולמנוע את כניסתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully