וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש קיבל כדור בכתף בפקיסטן

רויטרס

5.3.2006 / 12:00

לא לדאוג, מדובר בכדור טניס וזה קרה במהלך משחק קריקט. אח"כ הרשים בוש בחבטה, בזמן שגדול שחקני פקיסטן הוחזק במעצר בית

לאחר כל החששות של מאבטחי נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, במהלך ביקורו בפקיסטן אתמול, התברר שהסכנה הגדולה ביותר אורבת מכיוונו של כדור טניס.

הפרשה המשעשעת אירעה כשהנשיא ניסה את כוחו בספורט הלאומי של פקיסטן, הלא הוא ה[[קריקט]]. בוש, חובב בייסבול מושבע שגם היה בעליה של קבוצת "טקסס ריינג'רס" מהליגה הבכירה בארה"ב, חבט וזרק את הכדוור מספר פעמים במגרש שהוקם במיוחד בתחומי שגרירות ארה"ב באיסלאמאבד.

יו"ר איגוד הקריקט של [[פקיסטן]], שאחריאר חאן, הדגים לבוש כיצד לאחוז במחבט הקריקט השטוח בזמן שסטודנטים מקומיים שהוזמנו לאירוע צפו בסקרנות. שניים מחברי נבחרתה הלאומית של פקיסטן, כולל הקפטן אינזמאם אל-חאק, הדריכו את הנשיא בטכניקה הייחודית של המשחק.

בוש היה זקוק בעליל לסיוע, לאחר שאחד הכדורים שהוגשו לעברו ניתר מהקרקע ופגע בו בכתף. למרבה המזל, בוש שיחק עם כדור [[טניס]], ולא עם כדור קריקט קשה כאבן. מאוחר יותר השתפר בוש, והצליח לשגר כדור גבוה לתוך העצים. "לא רע לפעם ראשונה", אמר אחד הנערים בקהל.

מי שיכול היה ללמד את בוש דבר או שניים על קריקט לא יכול היה להגיע. אימראן חאן, גדול שחקני פקיסטן בכל הזמנים שהפך לפוליטיקאי, הוחזק אתמול במעצר בית, בשל כוונתו לעמוד בראש מצעד מחאה נגד ביקורו של הנשיא האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully