וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פח אשפה פוליטי

מיכל מירון-שקד

5.3.2006 / 9:19

מיכל מירון-שקד, תושבת מבשרת ציון, גילתה שראש המועצה שלה, כרמי גילון, הצטרף לקדימה והיא תוהה מה זה אומר על המפלגה

יש אנשים שהקארמה שלהם עשויה מטפלון. מה שהם לא עושים- כלום לא נדבק עליהם. קחו למשל את כרמי גילון. השם מוכר? בטח מוכר. כרמי גילון היה ראש השב"כ כשיצחק רבין נרצח. הוא התפטר, כי הוא"יענו" לקח אחריות על "כישלון מבנה האבטחה" ופרץ הלאה אל שארית חייו. הוא היה שגריר, היה מנכ"ל, ובין היתר הוא מכהן ברגע זה כראש מועצת מבשרת ציון.

כתושבת השכונה, חשבתי לפני היבחרו של גילון, לפני שנתיים, שזה יהיה נפלא למבשרת ציון שאחד מותיקי תושביה, שאינו עסקן, יבחר ויצעיד את המקום המצויין הזה עד למאה ה-21, שכן מבשרת ציון, למרות היותה "שכונה טובה", נטועה מהרבה בחינות במאה הקודמת. אין קאנטרי קלאב, אין מגרשי טניס, אין יותר מידי חוגים לילדים, אין שום פעילויות לנוער המקומי, אין שירותים בשכונות. השכונה שאני גרה בה, בפאתי מבשרת, קיימת כבר 8 שנים, ולא נבנה בה שום מבנה ציבורי: לא מכולת, לא מועדון לילדים, לא בית כנסת, לא מגרש כדורסל אפילו. אז בא כרמי גילון, שניהל מערכות גדולות יותר, אמרו לנו אנשיו, ומסכים לנהל את מבשרת. הוריייי. אני נלחמתי בשבילו. אני הצבעתי בשבילו, ובדיוק שנתיים אחרי, אני יכולה לאכול את הכובע של עצמי. אפילו הצמחייה, שלפני ימי גילון היתה עליזה ועסיסית, נראית בימים אלה דלה וחיוורת.

כרמי גילון לא עשה לטובת מבשרת, על פניו לפחות, שום דבר ראוי. לא בנה כלום, לא נראה בשום מקום, לא ייסד כלום, לא חידש כלום. ולמה אני מטרידה אתכם עם הכישלון המוניצפלי הזה? כי האיש הזה הלך לו בשקט בשקט והתפקד לו לקדימה. גילון כבר היה שגריר ישראל בדנמרק ומנכ"ל מרכז פרס לשלום. הוא מכהן כיום כחבר ועדת החינוך של המרכז לשילטון ועכשיו, "אחרי 56 שנים, הגיע הזמן שאצטרף למפלגה כלשהי, ואם כבר מפלגה - אז קדימה, שהקו הריאלי-פרגמטי שלה מתאים לי", אמר גילון למתעניינים. הוא כמובן לא הצטרף על דעת עצמו: "כבר לפני מספר שבועות שוחחתי ארוכות עם ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, על האפשרות להצטרף למפלגה", אמר גילון. "לאחר שהתפרסם המצע החברתי-חינוכי, מצאתי את עצמי מזדהה איתו". גילון, יש לזכור, לקח את האחריות על המחדל האבטחתי לאחר רצח רבין, והתפטר מתפקידו. והנה הוא סוגר מעגל- והולך לקדימה. וקדימה, מקבלת אותו בשמחה רבה.

אז נכון שהוא לא רץ לכנסת, אבל מי שלא מרוצה ממנו (מי כן מרוצה ממנו?) במבשרת, יקבל אותו בקדימה. ומה זה אומר על קדימה? שכשיש כ"כ הרבה מנדטים צפויים בקנה, לא מסתכלים לחברים בציציות. כל הבא ברוך הבא. תזכרו את זה, לפני שאתם הולכים לקלפי. אנשים טובים כמו דן מרידור לא מצאו את עצמם ברשימת קדימה משיקולים לא עניינים. אנשים פחות מוכשרים עם רקורד יותר בעייתי, נרשמו והתקבלו בידיים פתוחות. אין ספק שזה מצביע על בעיה- אהוד אולמרט לא מצליח ל"נהל" את רשימתו עוד לפני הבחירות. מה יהיה אחר כך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully