וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'צ'נים תוקפים את חמאס על הביקור ברוסיה

רויטרס

3.3.2006 / 15:43

לדברי המורדים הצ'צ'נים, תנועת חמאס מכרה את עקרונותיה בשם הרעב לכוח ושררה: "הם נתנו יד לרצח העם בצ'צ'ניה"

המורדים הצ'צ'נים יצאו היום במתקפה נגד ראשי החמאס. לדברי הצ'צ'נים, בפגישתם עם בכירי הממשל ברוסיה, נתנו מנהיגי החמאס את ידם ל"רצח העם ב[[צ'צ'ניה]]". מנהיגי הבדלנים הצ'צ'נים אמרו עוד, כי חמאס מכרה את עקרונותיה והציגה עצמה כרעבה לכוח ושררה, בדיוק כמו ראשי הרשות הפלסטינית.

"אנו מצרים על החלטה זו של [[חמאס]]. מנהיגי חמאס ילחצו את ידיהם של רוצחי 250 אלף מוסלמים בצ'צ'ניה, בהם 42 אלף ילדים", נאמר באתר אינטרנט המשרת את הנהגת המורדים הצ'צ'נים. המספרים מתייחסים למספר הכולל של ההרוגים הצ'צ'נים ב-11 שנות המלחמה.

לפי ההודעה, "הדרך שבחרו מנהיגי החמאס עלולה לדחוף את התנועה האיסלאמית למבוי סתום פוליטי ולהתנוונות אידיאולוגית. בסופו של דבר, חמאס מסתכנת בלהפוך לעוד [[יאסר ערפאת]]". ההתייחסות לערפאת מכוונת לרמוז להתנהלות שלטונית מושחתת. עוד נאמר, כי מנהיגי חמאס נוהגים בנאיביות, אם הם חושבים שידידותו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, תסייע להם להשיג הכרה.

לדברי אחמד זקאייב, מנהיג צ'צ'ני השוהה בגלות בלונדון, חמאס הוכיחו כי הם לא מתעניינים במטרותיהם של אחיהם המוסלמים בצ'צ'ניה. "אנשים המצדיקים את רצח העם הצ'צ'ני לא יכולים בשום אופן להיות חברים או עמיתים של הצ'צ'נים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully