וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם האדם הקדמון העדיף בלונדיניות

28.2.2006 / 17:21

מחקר מגלה שהבלונדיניות התפתחו כתוצאה מתקלה גנטית, בתקופה של מחסור בגברים, על מנת לנצח את כהות השיער, להתרבות ולשרוד

מי שאומר ש"גברים מעדיפים בלונדיניות", ממש לא ממציאים את הגלגל. למעשה, מי שהמציא את הגלגל, חשב גם הוא שבלונדיניות נהנות יותר, או יפות יותר, או סתם יותר.

ה"אינדיפנדנט" הבריטי דיווח כי מחקר חדש, מגלה שהאישה הבלונדינית בעלת העיניים הכחולות, התפתחה סמוך לתום [[עידן הקרח]], על מנת למשוך את הגברים מהנשים הברונטיות "הסטנדרטיות", שהיו נפוצות בהרבה. השיעור הנמוך של מזון זמין, ושל גברים באוכלוסיה, גרמו לכך שיותר נשים נלחמו על מעט גברים, ולכן נולד צורך גנטי להפוך לבלונדיניות ותכולות עיניים. עד אותה תקופת חסר, לפני 10-11 אלף שנים, לכל הנשים, בלי יוצא מן הכלל, היה שיער כהה ועיניים כהות.

הכח הפיזי והמאמץ הנדרש לצוד ביזונים, צביים וממוטות, גבה את חייהם של גברים רבים, אשר הותירו את הנשים ללא בן זוג, וחסרות יכולת להתרבות. שיער בהיר נולד כתוצאה מטעות גנטית נדירה, בה אחוז ה[[מלנין]] בשיער נמוך, אך ה[[אבולוציה]] הבינה לבד שיש יתרון בבלונד, ויותר ויותר נשים החלו להיוולד בהירות שיער.

התשובה לשאלה כיצד נוצרו צבעי שיער וגוונים שונים של [[בלונד]]במהירות כזו, על פני תקופה קצרה כל כך, עוד לא נמצאה. המחקר מעריך כי השיער הבהיר הראשון נולד כתוצאה ממחסור במזון מזין. משם, האבולוציה המשיכה.

בעוד הבלונדיניות אכן נהנו יותר פוסט תקופת הקרח, מחקרים מראים כי גברים מודרניים מגיבים יותר דווקא ל[[ברונטיות]]ואדומות שיער. החוקרים טוענים כי בחלוף הזמן, גברים נמשכים יותר לשכל, המיוצג בעיניהם על ידי כהות השיער, מאשר לקסם הפיזי, המיוצג יותר על ידי הבלונדיניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully