וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג זעיר

נורית אמיתי

28.2.2006 / 10:03

נורית אמיתי קוראת לשלול את רישיונות הנהיגה של דודו טופז, עימנואל רוזן, רפי פלד וכ- 100 איש נוספים שלא עמדו במבחני הקורס בנהיגה מונעת, בזכות קשריהם עם חנוך כרמון

"הראשון בבידור" דודו טופז הוא איש טלוויזיה עסוק מאד, אבל גם כזה שצבר נקודות שהביאו אותו לפתחו של הקורס לנהיגה מונעת. והכל, כדי שיוכל לחדש את רישיון הנהיגה שלו ולהמשיך ולנהוג בכלי רכבו, כחוק וכהלכה.

רפי פלד, מפכ"ל המשטרה לשעבר ומשולל זמן פנוי שהצליח, כטופז, לצבור נקודות בגין נהיגה לא כל כך זהירה. אליו מצטרפים יו"ר קואופרטיב "דן" לשעבר יורם שרעבי, יועץ שר התחבורה לשעבר דן ביסמוט, פעיל ש"ס שלומי סודרי, במאי ערוץ הכנסת ציון חן וגם שופט מחוזי אחד שהלך לעולמו, אך נמצא בפטורים מקורס בנהיגה מונעת.

לשורת הנכבדים מצטרף גם איש הטלוויזיה עמנואל רוזן, היוצא חוצץ בשערי ערוץ 10 כנגד שחיתות ועיוותים שלטוניים. אלא מה? כל אלו לא ממש אוהבים לראות את הדבשת של עצמם וגם לא להתערבב עם באי הפריפריה ועוד לשקוע בצוותא עימם בשבוע לימודים אינטסיבי בכיתת לימוד בבי"ס בשולי העיר.

אין להם גם זמן וראש לשטויות האלו ובכלל, הם נהגים מבטן ומלידה, אז מה אם פה ושם סטו וצברו נקודות והכל משום ששיטת הניקוד – פועלת.

מה עושים? מחפשים את החברים שלהם, או של החברים של החברים שלהם ובדרך פוגשים גם באיש הכל יכול בנוגע לביטול זמן מטרד, בבילוי המיותר במכון הארצי לתחבורה. כזכור, השתתפות בקורס והצלחה בבחינה שבסופו מאפשרת המשך החזקת רישיון הנהיגה כחוק.

ומי החבר החשוב בקודקוד הפרמידה? חנוך כרמון. חשוב להיות חבר, מקורב או מכיר של המכיר של חנוך כרמון: האיש כנראה היה 'כל יכול' לעניין הפיכת רישיון נהיגה חסר תוקף לתקף ועוד בלי בית ספר.

חלק מהמוזכרים לעיל (להוציא כמובן מי שכבר לא איתנו) פסעו לחדרי החקירה במפלג ההונאה של מחוז תל אביב ויש גם מי שנחקרו בנדון – תחת אזהרה.

מאה איש לפחות נהנו מהקשרים הטובים עם כרמון, עד שמרדכי גילת חשף בעיתונו את הפרשה. למשטרה לקח חודשים ארוכים להתחיל בחקירה בנושא. בסופו של דבר, כרמון נחקר במפלג ההונאה של מחוז תל אביב ושוחרר בערבות, לאחר ביקור קצר בין מסדרונות בית המשפט בתל אביב.

בין הטענות שהציג, הייתה גם זו שבבית הספר שהוא מנכ"לו פועלת וועדת פטורים שהוא עומד בראשה. פרט קטן וחשוב שהבהיר לעניין זה נוגע בעובדה שהוא גם היחיד שיושב בוועדה האמורה. בינתיים מאה החברים הפטורים בחתימת כרמון מהקורס עושים צחוק מהחוק. הם נוהגים כשבידיהם רישיון שאינו תקף. כל אחד אחר שמחויב בקורס בנהיגה מונעת ולא מבצע את הקבוע על פי חוק – רישיונו היה כלא היה, דהיינו – לא יוצא לאור ממחשבי רשות הרישוי, כלומר, אין רישיון נהיגה.

מכאן, כל הנוגעים בדבר הפטורים מההשתלמות הכל כך חשובה נוהגים, בעצם ימים אלו, כשרישיון הנהיגה שלהם אינו בתוקף.

מוזר שכיום, לאחר שהפרשה נחשפה והשמות התפרסמו, עדיין אף אחד מהם לא חשב לבוא ולבקש לעבור את ההשתלמות ולו למראית עין – כדי להראות שהבין את שעשה ומכיר בעובדה שהוא על החוק צריך לשמור.

דווקא במעמדם, הם צריכים לתת דוגמא ולא רק להתהדר במלחמה בחוסר השוויון והצדק האולטימטיבי. דודו – תהיה אתה הראשון – לא רק בבידור אלא גם בין שומרי החוק. פנה לאן שצריך לפנות, הצטרף לקורס הקרוב ותן דוגמא לציבור, אפילו שהנסיבות והסיבות לא ממש מקלות עליך.

ואתם, שר התחבורה והעומד בראש רשות הרישוי, הוציאו צו המחייב את מאה המובחרים להתייצב לאלתר בכיתת הלימוד ולהפוך את הרישיון הלא חוקי שבידיהם לחוקי.

אם קודם חששתם להתערבב במי שלא ממינם, תוכלו לפתוח כיתה של סלבריטאים ולכנס את שורת הנכבדים ללימודים כהלכתם, כולל בחינה ללא פתרונות בית ספר בסיום. מי שייכשל, יפקיד את רישיונו ביציאה מהאולם עד שיעמוד בהצלחה בבחינה.

נו, מתי מתארגנים ומתחילים ללמוד?

בוצ'צ'ו רוצה להנציח את האירוע במצלמתו המיומנת והאוהדת סלבריטאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully