וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא אוסטרלית הצילה חבר ממלתעות תנין

27.2.2006 / 20:54

אליסיה בת ה-61 קיבלה עיטור גבורה לאחר שנאבקה בתנין ענק כדי להציל את חברה הטוב אנדרו ממוות בטוח, וכמעט איבדה את ידה בתהליך

סבתא אוסטרלית זכתה בעיטור גבורה, לאחר שנאבקה בתנין ענק שגרר חבר שלה מהאוהל שלו, ואיים על חייו. בסוכנות AFP דווח, כי אליסיה סורוהאן, 61, התעוררה לפנות בוקר בזמן טיול בשנת 2004, למשמע זעקות של אחד מחבריה, אנדרו קר, מהאוהל הסמוך במחנה שלהם, בחצי האי האוסטרלי קייפ יורק. היא יצאה בריצה מהאוהל שלה וראתה את קר במלתעותיו של תנין באורך 4.2 מטרים ובמשקל 300 ק"ג. בתגובה היא עשתה "מה שכל אחד היה עושה" – וזינקה על גבו.

הקרוקודיל טורף האדם פנה להיאבק בה, שבר את אפה וכמעט תלש את ידה לפני שבנה, ג'ייסון, ירה בו למוות. "זה היה די מפחיד", אמרה סורוהאן. "אבל זה אחד מהדברים האלה – אם אתה רואה מישהו בכזאת צרה אתה חייב לעזור לו. והתנין היה גדול. אבל הייתי עושה הכל שוב".

תנועה היד שלה עדיין מוגבלת. "כמעט איבדתי אותה. עכשיו יש שם בפנים שתי פלטות קבועות ו-12 ברגים. אבל אני יכולה לעשות כל מה שעשיתי קודם. כשרוצים מספיק הכל אפשרי".

המשפחה חזרה לאותו מחנה באוקטובר האחרון. "למה לא לחזור? מסוכן בכל מקום. אתה יכול להידרס על ידי אוטובוס ליד הבית". אבל, היא הוסיפה "הזהירו אותי שאני צריכה להתנהג יפה הפעם".

סורוהאן היא אחת משלושה אנשים שזכו בעיטור "כוכב האומץ" האוסטרלי, המוענק לאזרחי המדינה שהראו אומץ יוצא מגדר הרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully