וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אחרי הבזאר

יובל גפן

27.2.2006 / 19:48

כן, כן, שמעתם טוב: בזאר, לא באזר. הקומביין בעיצומו, ובינתיים מתברר כי רג'י בוש וטקסס מתרחקים. יובל גפן מביא חדשות דראפט

ובכן, אחרי הכל רג'י בוש לא ישחק כנראה עבור הטקסנס. צ'רלי קסרלי, הג'נרל מנג'ר של יוסטון, טוען שהוא שוחח עם מספר קבוצות בליגה בנוגע לטרייד עבור הפרס הגדול. "יש בדראפט הזה שחקנים שיביאו איתם כישרון, יכולות ופופלאריות", אמר, "שחקנים בעלי אימפקט, שחקנים שהולכים לפרובול, שחקנים שמוכרים כרטיסים". אנחנו הולכים לקבל הצעות לטרייד עבור הבחירה שלנו. דיברנו כבר עם מספר קבוצות. נראה לי שיש ביקוש לבחירה הזו. אם יהיה זה רג'י בוש, וינס יאנג או מאט ליינארט, על שלושת השחקנים האלו נקבל הצעות לטרייד ונשקול אותן. ללא ספק יהיו לנו מספר הצעות כשיגיע יום הדראפט".

יוסטון החתימה לאחרונה את הקווטרבק דוייד קאר לחוזה בן שלוש שנים. הצעד הזה והעובדה שדומיניק דיוויס נותן תפוקה טובה ממחישה את העובדה שיוסטון רוצים לחזק את קו ההתקפה שלהם על מנת לתת לשניים יותר מרווח מחייה. הטקסאנס, אשר סיימו את עונת 2005-2006 עם המאזן הכי גרוע בליגה (14:2) צריכים כח משמעותי למעשה כמעט בכל העמדות.

במבחני הקומביין, צ'ד ג'קסון התופס של אוניברסיטת פלורידה, השיג את הזמן הכי טוב ב-40 יארד אחרי שרץ ל-4.32 שניות. מייד אחריו הגיע דיוייד הרומאשודו ממכללת אובורן, אשר העמיד את השעון על 4.35. ג'ריוס נורדווד ממיסיסיפי עשה את הזמן הכי מהיר מבין הרנינגבקס, 4.40. רק שני קווטרבקים השתתפו במדידות, ינגל מרטין ממכללת פורמן, אשר סיים ב-4.68, וברוס גרדקובסקי, שסיים עם 4.75.

שחקן קו ההגנה של אוהיו סטייט, מייק קודלה, השווה את שיאו של אייזק סופואגה ממכללת הוואי בהרמת משקולות. בקומביין נבחנים השחקנים בכמות הפעמים שהם מצליחים להרים 225 פאונד. קודלה הרים 45 פעמים את המשקולות וחשב שהוא שבר את שיאו של סופואגה בשניים, ולכן הפסיק. "חשבתי ששברתי את השיא" אמר קודלה, "מיד אחרי שהבחור מדנבר אמר לי שהשוויתי את השיא, חשבתי שכבר עמדתי על 46".

איי ג'יי הוק הליינבקר המצויין וחברו של קודלה לקבוצת אוהיו סטייט, אמר שהוא מופתע שקודלה לא שבר את השיא. " אני שמח שהוא השווה, אבל 45 זהו יום רע עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully