וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי לבני: אבו מאזן לא רלוונטי

27.2.2006 / 0:01

לדברי שרת החוץ, יו"ר הרשות לא יכול להיות עלה תאנה לרשות טרוריסטית ופנים יפות של טרור מכוער שמסתתר מאחוריו. הניה הכחיש כי הסכים להכיר בישראל

שרת החוץ, ציפי לבני, אמרה אמש כי יו"ר הרשות הפלסטינית, [[אבו מאזן]], "אינו רלוונטי". לבני השתמשה בביטוי שטבע ראש הממשלה, [[אריאל שרון]], עם החלטתו לבודד את קודמו של אבו מאזן בתפקיד, [[יאסר ערפאת]]. לבני אמרה לקול ישראל: "אבו מאזן לא יכול להיות עלה תאנה לרשות טרוריסטית. אבו מאזן לא יכול להיות פנים יפות של טרור מכוער שמסתתר מאחוריו".

העמדה שהציגה לבני מנוגדת לעמדתן של ארה"ב, הקהילה הבינלאומית ומפלגת העבודה, הגורסות כי יש לחזק את אבו מאזן ואת המתונים ברשות, כדי למנוע את המשך התחזקותם של הקיצונים.

דבריה של לבני באו לאחר ש[[אסמאעיל הניה]], ראש הממשלה הפלסטיני המיועד מטעם [[חמאס]], אמר כי אין בכוונת ארגונו לפעול להשגת הסדר שלום עם ישראל. הניה התנער בכך מהדברים שיוחסו לו ב"וושינגטון פוסט", שציטט אותו כאומר שיהיה מוכן לשאת ולתת על הסדר שלום תמורת נסיגה ישראלית לקווי 67' וכי חמאס אינו מעוניין "לזרוק את היהודים לים". הניה אמר הבוקר כי "לא אמר דבר על הכרה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully