וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר פרץ מבקר בדרום הר חברון

26.2.2006 / 17:09

יו"ר העבודה אמר לתושבי ההתנחלות שמעה כי הוא תומך בפינויים, אך הציע לערוך תיקונים בחוק פינוי-פיצוי שיאפשרו פיצוי מלא

יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, אמר לתושבי ההתנחלות [[שמעה]] שבדרום הר חברון, כי הוא תומך בפינויים מההתנחלות, והוסיף כי יש לבצע תיקונים ב[[חוק פינוי-פיצוי]], שיאפשרו קבלת פיצוי מלא לכל מי שעוזב את ההתנחלות. בקול ישראל דווח, כי התושבים קבלו בפניו על שבניית גדר ההפרדה נמשכת, כאשר שמעה נותרת מחוץ לתחומיה.

פרץ מבקר הערב ביישוב, שנמצא בדרום [[הר חברון]]. גורמים במועצה האזורית הר חברון טענו, כי בכוונת פרץ לשדל תושבים לעזוב את יישובם תמורת תשלום כספי. לדבריהם, תושבי הר חברון "אינם משתפים פעולה עם פרץ ואנשיו".

במועצת יש"ע הוסיפו, כי "מוטב היה אילו פרץ, המתהדר כפטרון החלשים, היה דואג למגורשי קטיף שנותרו חסרי כל במקום לייצר פליטים חדשים".

בכלי התקשורת של הימין דווח, כי ראש מטה התכנון של מפלגת העבודה, יובל אלבשן, אמר כי לא מדובר בניסיון להשיג רווח אלקטורלי, אלא בביקור בעל כוונות הומניות בלבד. "למעשה, הביקורים הללו הם בזבוז זמן מבחינת הרווח האלקטורלי", אמר אלבשן. הוא הוסיף, כי פרץ יסביר לתושבים את כוונותיו לפנותם במידה וייבחר לראשות הממשלה, אך לעשות זאת באמצעות חוק פינוי- פיצוי מחודש.

אלבשן העריך, כי תושבי היישובים משלימים עם הקונצנזוס הקיים בישראל על פינוי יישובים מבודדים. "עמיר פרץ לא מפחד לומר זאת, כי הוא אדם אמיץ. כבר בשנת 84' הוא אמר שיש להקים מדינה פלסטינית, ובקיץ האחרון אמר שהאופן בה התנהלה ההתנתקות לא היה תקין, על אף שדעה זו לא הייתה מקובלת על רבים".

לדברי אלבשן, הממוקם במקום ה-34 ברשימת מפלגת העבודה לכנסת, מפלגת העבודה היא המפלגה הגדולה היחידה אשר מוכנה לומר לאנשי היישובים באופן ברור את עיקרי המצע שלה, אשר קובע כי עליהם לפנות את בתיהם. "מבחינה מדינית אין הרבה הבדל בין המפלגות הגדולות, אבל עמיר פרץ הוא המנהיג היחיד שבא לשמוע את תושבי היישובים הללו", אמר אלבשן, "אפילו ביבי לא הגיע לשמוע אותם ואולמרט לא יוצא לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully