וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה בקשה לקביעת בזיון ביהמ"ש נגד מוזס

עודד ארבל

27.2.2006 / 2:19

זאת, בהמשך לתביעה שהוגשה לפני כשנתיים נגד "וסטי" בשל העתקת מאמרים מהגרסאות הרוסיות של "קוסמופוליטן" ו-"House Keeping"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה בקשה על פי פקודת בזיון בית המשפט כנגד העיתון היומי בשפה הרוסית "וסטי" נגד חברי ההנהלה של העיתון, ובהם נוני מוזס ומרים נופך מוזס וכן נגד עורכי העיתון.

תחילת הפרשה בינואר 2004, עת הוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך 5.5 מיליון שקל נגד העיתון "וסטי" ונגד חברי ההנהלה של העיתון. התביעה הוגשה על ידי חברה רוסית בשם Fashion Press, המוציאה לאור את המגזינים "קוסמופוליטן" ו-"House Keeping" ברוסית. בתביעה נטען כי מיוני 2000 עד אפריל 2003 פורסמו במוסף סוף השבוע של וסטי 192 מאמרים, שהועתקו מילה במילה מהמגזינים שמוציאה לאור התובעת.

מהתביעה עולה כי "וסטי" לא הסתיר מקוראיו את העובדה שמקורם של המאמרים שפורסמו בעיתון נלקחו מהמגזינים הבינלאומיים "קוסמופוליטן" ו-"House Keeping". עם זאת, לטענת התובעת, נציגי וסטי לא פנו אליה בבקשה להתיר שימוש במאמרים אלה.

בבקשה, שהוגשה על ידי עו"ד טל שפרנט ממשרד בויאר, זרנקין, רויזן, נטען כי על בית המשפט לעשות שימוש בסמכותו לפי פקודת בזיון בית המשפט ולחייב את המשיבים, בקנס או במאסר, למלא אחר הצו למתן תשובות לשאלון שנתן בית המשפט המחוזי בתחילת ינואר. כן מתבקש ביהמ"ש לחייב את המשיבים בהוצאות משפט לדוגמה, לטובת המבקשות, וכן בשכר טרחת עו"ד ומע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully