וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שלב הטיעונים לעונש במשפט בלומנטל

26.2.2006 / 8:28

הפרקליטות תדרוש ככל הנראה עונש מאסר בפועל, בעוד בלומנטל תביא עדים מטעמה להעיד לטובתה, לאחר שהורשעה לפני שבועיים

היום יתקיים שלב הטיעונים לעונש במשפטה של ח"כ נעמי בלומנטל (ליכוד). הפרקליטות תדרוש, ככל הנראה, עונש מאסר בפועל. עדים מטעמה של בלומנטל יגיעו היום להעיד, במטרה להקל בעונשה עד כמה שניתן.

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע לפני כשבועיים, פה אחד, את בלומנטל ואת פעיל הליכוד, מיכאל אלנקווה, בפרשת ההטבות לחברי מרכז הליכוד במלון "סיטי טאוור" ברמת גן.

בלומנטל, מקום 18 ברשימת הליכוד לכנסת, הורשעה בעבירות של שוחד, שיבוש הליכי משפט והדחה בחקירה, וזוכתה מעבירה אחת של שוחד. בלומנטל ואל נקווה מימנו את לינתם של 12 חברי מרכז ליכוד במלון שרתון "סיטי טאוור" ברמת גן, לפני שהצביעו בבחירות הפנימיות בליכוד בשנת 2002.

בית המשפט קבע כי לעדויותיהם של בלומנטל ושל אלנקווה אין היגיון פנימי וכי הן אינן נכונות. לדברי השופטת, זיוה הדסי-הרמן, גירסאותיהם מופרכות.

יחד עמה הורשע גם פעיל הליכוד, מיכאל אלנקווה, שאמר בתום הדיון לקול ישראל: "לא גוננתי עליה. הנושא הוא לא גברת בלומנטל, אלא מה מביא בחור כמוני, שכל החיים שלו תרם למדינה, לעשות מה שעשיתי. אני יזמתי הכל ואני עשיתי הכל. זו האמת". לדבריו, "עבדתי על המידות שלי חזק כדי לא לפגוע באף אחד. אני עשיתי את מה שעשיתי והיא נפלה קורבן לרדיפת הפרסום שלי ורדיפת הבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully