וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה זכתה בארד בהוקי קרח

26.2.2006 / 0:11

ניצחה את רוסיה 0:3 וסיימה במקום השלישי. שבדיה ופינלנד מתרגשות מהגמר (15:00, יורוספורט): "היריבות הגדולה מתעוררת שוב"

נבחרת צ'כיה זכתה בשבת בארד בהוקי קרח, לאחר שניצחה בצורה חלקה את רוסיה 0:3, עם שער בכל שליש. מרטין אראט הבקיע את השער הראשון פחות מחמש דקות מהפתיחה, מארק זידיליצ'קי כבש את השני 6:36 בתוך השליש השני ומרטין סטראקה חתם את התוצאה מאסיסט של אראט שמונה שניות לסיום.

אבל עם כל הכבוד למשחק הזה, הקרב האמיתי יהיה בין פינלנד לשבדיה על הזהב ביום ראשון (15:00, יורוספורט). הפינים ניצחו בכל שבעת משחקיהם עד כה, ונטלו את הארד במשחקים ב-1994 וב-1998. השבדים חוזרים למשחק הגמר לראשונה מאז 1994, בה ניצחו את קנדה. "בכל משחק בו אנחנו נפגשים, אנחנו מרגישים שהיריבות הגדולה מתעוררת. זה תמיד טוב לשחק נגד שבדיה", אמר יירי להטינן הפיני. "יש להם שחקנים טובים שאנחנו מכירים את חלקם הגדול מה-NHL. יהיה משחק טוב".

שבדיה תסתמך בין היתר על פטר פורסברג הותיק, שלא יכול לחכות להחזיר את נבחרתו לימיה הגדולים: "בשני הטורנירים האחרונים לא נגענו במדליה. זו הזדמנות להוקי השבדי להראות שוב שהוא מעצמה", אמר.

דניאל אלפרדסון זוכר את הזכיה האחרונה של השבדים: "הצורה בה הנבחרת עשתה את זה, בפנדלים, היתה מרתקת. אנחנו יכולים לעשות את זה. ננסה להיות טובים יותר אפילו מהניצחון על צ'כיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully