וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: סייבן לא אומר נואש מוויליאמס

25.2.2006 / 11:56

מאמן הדולפינס מציע את עזרתו לרץ האחורי, ששוב הסתבך בסמים. הניינרס יבחרו 6 בדראפט. שפילד, כרגיל, פותח את הפה על היאנקיז והתקשורת

ניק סייבן, מאמן המיאמי דולפינס, לא אומר נואש. אחרי שסייבן שיכנע את ריקי וויליאמס לעשות קאמבק והחזיר את הרץ האחורי לפעילות בעונה האחרונה, כעת הוא נרתם לעזרתו של וויליאמס, שצפוי להשעיה של שנה בגלל שימוש בסמים. "אנחנו רוצים לעזור לכל שחקן לעמוד במחויבויות שלו כלפי ה-NFL", אמר סייבן, "ריקי עשה עבודה מצוינת השנה. אבל מצד שני, כל מי שאנחנו רוצים לעזור לו צריך לעזור קודם כל לעצמו".

הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס זכו בהטלת מטבע עם האוקלנד ריידרס ויבחרו 6 בדראפט הקרוב. הקבוצות סיימו עם מאזן זהה של 12-4 ועם קושי לו"ז זהה, כך שהטלת המטבע נדרשה.

מועמד חדש ל-NFL: ג'רמי בלום, גולש הסקי שסיים שישי באולימפיאדת טורינו. בלום הוא אחד מאלה שהסקאוטים שמו עליהם עין ב"קומביין" שהחל בשבוע שעבר, וב-2004 נאלץ לוותר על פוטבול מכיוון שה-NCAA הכריח אותו לבחור בין המשחק לסקי. הקומביין היא הזדמנות לסקאוטים מקבוצות הליגה לבחון שחקנים שטרם סומנו ממכללות שונות כדי לבדוק את האפשרות שייבחרו בדראפט. יותר מ-300 מועמדים מ-107 אוניברסיטאות הגיעו ל-RCA דום באינדיאנפוליס. המחנה יסתיים ביום שלישי.

"ממשו לי את האופציה עכשיו"

עם גארי שפילד, האאוטפילדר של הניו יורק יאנקיז, אף פעם לא משעמם. פעמיים או שלוש בעונה שפילד זורק הערה, והפעם החל לעבוד מוקדם יחסית.

חוזהו של שפילד מסתיים בסוף העונה הנוכחית, כשיש לו אופציה של 13 מיליון דולר ל-2007. שפילד שמע מהמנכ"ל, בראיין קשמן, שהאופציה כנראה תתממש בסוף העונה. בתקשורת הוצגה השיחה כאי הבנה של שפילד, שהבין מבחינתו שהאופציה תתממש בימים הקרובים. "הצורה שבה זה הוצג בטלוויזיה הייתה מחפירה. הציגו אותי כאילו אני ילד בן שנתיים. אתם יודעים מה? שיקרעו את החוזה הזה וישלחו אותי למקום אחר". שפילד מאמין שחוזהו צריך להיות מוארך על בסיס ביצועיו בשנתיים הראשונות שלו בקבוצה.

שפילד לא נרגע: "כל הזמן אני מייצר תפוקה. עד מתי אצטרך להוכיח, עד גיל 40? לא מעניין אותי שהם היאנקיז, כל שחקן מצפה ליחס מסוים ואני מצפה ליחס הוגן כלפיי". קשמן עצמו היה דיפלומטי בהרבה: "זו משפחה ואני מאמין שהדברים יסתדרו כפי שצריך", אמר.

בארי בונדס מנסה לשים סוף לספקולציות על עתידו. בונדס כבר רמז לפני שבוע שהעונה הזו תהיה האחרונה בקריירה שלו, אבל באתר הרשמי שלו נשמע אחרת: "אני לא מכריז על פרישה. יש לי עוד עונה בחוזה, ואתן מאה אחוזים בה. לאחר מכן אעשה הערכת מצב מחודשת. כל עוד אני יכול לשחק בייסבול, זה מה שאעשה". לבונדס חסרים 47 הומראנס כדי להשוות את שיאו של האנק ארון, העומד על 755.

ג'ף באגוול הגיע למחנה האימונים של היוסטון אסטרוס בקיסימי, פלורידה. בעיקרון, אלה לא היו חדשות מסעירות מדי עבור השחקן הותיק בשנים האחרונות, אלא שבטרום העונה הזו האסטרוס עשו לא מעט פרצופים לבאגוול. לאחר פציעה ממושכת בעונה האחרונה טענה יוסטון שבאגוול לא כשיר למשחק וניסתה לתבוע את הביטוח על יתרת חוזהו. המשמעות במקרה כזה: השחקן לא שייך יותר לקבוצה. באגוול בן ה-37, 15 שנים בעמדת הבסיס הראשון של יוסטון, "אני מבין את הצד העסקי של בייסבול", אמר באגוול, "ואם אני לא יכול לשחק, סמכו עליי - אני עצמי ארשום מכתב לביטוח ואבקש מהם לתת את הכסף לאסטרוס. אבל כרגע אני מרגיש מוכן".

דייב וואלאס, מאמן המגישים של הבוסטון רד סוקס וחלק מהצוות שסייע לגרביים לזכות בוורלד סירייס של 2004, יעבור ניתוח וייעדר מספר חודשים, אולי אפילו יחמיץ את העונה כולה. מי שיחליפו יהיה אל ניפר, מאמן חוות המחליפים של הקבוצה.

והנה חדשות: קרי ווד ומארק פריור זרקו מהגבעה כדורים ראשונים בפברואר. בפברואר. בפברואר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully