וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקטיק מאנקיז לקחו את פרסי NME

24.2.2006 / 22:47

הטקס הבריטי עמד בסימן קופים, כש-3 מהפרסים הנחשקים ניתנו ללהקה הדנדשה, ופרס "גאון דמוי-אל" ניתן לאיאן בראון השימפנזי

הארקטיק מאנקיז חסרי המעצורים הוכתרו כ'להקה הבריטית הכי מעולה' בטקס פרסי NME , ואספו מלא פרסים להראות בבית. הבחורים משפילד, כאילו היו לפחות הומואים מברוקבק, המשיכו את סיפור ההצלחה המתגלגל של השנה, ולקחו גם את "הלהקה החדשה הטובה ביותר" ואת פרס השיר הטוב ביותר. באתר אירלנד-און-ליין דווח כי הזכייה המשולשת שלהם באה חודש בלבד לאחר שאלבום הבכורה שלהם יצא לאוויר העולם בלידת עכוז-אדום.

בקטגוריית "מהמוצדקים שבפרסי הערב", לקח איאן בראון את הפרס הנחשק של תהילת הרוק – "גאון דמוי אל", מה שסימן את הערב כולו באווירת קופים וחוליות חסרות. פרס מוצדק אחר ניתן לג'יימס בלאנט, על האלבום הגרוע של השנה.

קייזר צ'יפס יביאו לאימא רק פרס אחד, 'האלבום הטוב ביותר', למרות שהיו מועמדים בשש קטגוריות. פרנץ פרדיננד הצליחו לטאטא את הארקטיק בתחום ההופעה החיה, ולקחו את הפרס לעצמם. פיט דוהרטי הוכתר, לא ברור למה, כבחור הסקסי של השנה, ומקבילתו הנשית היא מדונה. ובקטגוריית 'לא שכחנו', אואזיס הבלתי נלאים קיבלו את פרס הקליפ הטוב ביותר.

קניה ווסט הוא אמן הסולו הטוב של השנה, אם במקרה לא הייתם פה ב-12 החודשים האחרונים והייתם צריכים תזכורת, והגורילאז זכו באיזה פרס על חדשנות ומקוריות. בשאר הקטגוריות האיזוטריות זכו ג'ורג' דבליו בוש, ההוא מהבית הסגלגל, שזכה בתואר "נבל השנה" (נבל בקמץ ופתח, לא בסגול) ובוב גלדוף, שלכו תדעו, אבל הוא גיבור השנה. תיסלם עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully