וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 תיכוניסטים מת"א חשודים בסחר בסמים

24.2.2006 / 17:15

מחלק הנוער במרחב ירקון עצר שני תלמידי כיתה י"ב מתיכון עירוני י"א, בחשד שסחרו, תיווכו והדיחו קטין לשימוש בסמים

שני תלמידי תיכון עירוני י"א בתל אביב נעצרו השבוע בחשד כי היו מעורבים בסחר בסמים בשטח בית הספר. ב"זמן תל אביב" דווח, כי החשד הוא שהשניים היו חלק מרשת שסיפקה סמים לתלמידי התיכון.

מחלק הנוער של מרחב ירקון ביצע לאחרונה חקירה מאומצת בבית הספר, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל אצלו. ביום שלישי הגיעו שוטרים לביתם של שני התיכוניסטים, תלמידי י"ב, ערכו חיפוש בביתם, ואחר כך עצרו אותם.

התלמידים, שאחד מהם קטין, חשודים כי סחרו בסמים מסוג חשיש בשטח בית הספר, באתרי בילוי ובביתם. נראה כי השניים לא פעלו לבדם ובקרוב צפויים מעצרים נוספים. בנוסף, עולה מחקירת המשטרה, כי השניים ניהלו עסק רווחי של מכירת חשיש בכמויות קטנות של כמה עשרות גרמים. ראש מחלק הנוער במרחב ירקון, רפ"ק יוסי גרשון, מוסיף כי המעצרים שבוצעו הם "חלק מהמלחמה של המשטרה בתופעת הסמים".

שופטת המעצרים התורנית של בימ"ש השלום בתל אביב, דניאלה שריזלי, האריכה ביום רביעי את מעצרו של הבגיר ב-5 ימים, ובמקביל הוארך מעצרו של הקטין בביהמ"ש לנוער. בהחלטתה כתבה שריזלי כי התיק שהוגש לה "משקף פעילות ענפה ביותר של אספקת סם מסוכן, סחר בסם מסוכן והחזקת סם מסוכן". לשניים מיוחס חשד בעבירות של סחר, תיווך, החזקה של סמים והדחת קטין לסמים מסוכנים.

מנהלת תיכון עירוני י"א, איריס אביוב, אמרה כי מדובר בפרשה מאד מצערת. אביוב הוסיפה כי היא "מברכת על פעילות המשטרה ועל הצעדים החכמים שבוצעו". עורכי הדין של החשוד הבגיר, בני וקרן נהרי, אמרו השבוע כי ל"נאשם אין כל קשר לעניין וכי הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully