וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור כחלון זכה בגמר "נולד לרקוד"

22.2.2006 / 23:15

המתעלף הצעיר מחדרה, חביב הקהל והשופטים, לקח את המקום הראשון הערב. אחריו: שי פרטוש, רוני בי ומאיה אמיתי

אור כחלון, בן ה-17 מחדרה, הוא הזוכה בריאליטי התזזיתי "נולד לרקוד" של קשת. גמר התכנית נערך הערב מול מאות רבות של חובבי מדורות שבט בהאנגר 11 בנמל תל אביב, כשאת רובם מרכיבים עובדי בנק לאומי.

כרבע מיליון צופים הצביעו מהבית וכחלון זכה, כאמור, במקום הראשון, עם 45% מקולות הקהל. אחריו דורגו שי פרטוש עם 35% מהקולות ובמקומות השלישי והרביעי - רוני (בי) ברנדשטטר ומאיה אמיתי. ההצבעה הורכבה משקלול של קולות הקהל (הרוב) וקולות ארבעת השופטים: דוד דביר, עידו תדמור, מיכל אמדורסקי והבחורה הרביעית (טקבקו לנו את שמה, באמ'שלכם), שהשתפכו בדביקות על כחלון. למנצח של הערב נרשמה מבוכה קטנה כשהסולו שלו לא נפתח היטב באות המוזיקלי, מה שתוקן בזריזות בעידוד המנחה, צביקה הדר.

שי פרטוש ומאיה אמיתי פתחו עם דואט סלסה רותח ולעומתם רוני בי ואור כחלון פתחו בריקוד רוקנרול לצלילי המלך (אלביס, לא זוהר). לאחר מכן התחלפו ביניהם הזוגות לדואטים נוספים, כולל פיזוז לצליליה של מירי מסיקה של שי ורוני ודואטים חד-מיניים של פרטוש& כחלון וברנדשטטר&אמיתי. באקט כוכב נולדי הובאו המתמודדים ממהלך העונה ללוות בריקודים את הסולואים. כעת יתפזרו המתמודדים, מי לזרועותיהן החמות של טדי הפקות, קשת, יס ואחרות, ומי לתהום הנשיה של הידוענות-לרגע הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully