וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ודרור יפצו את נועם פדרמן ב-22 אלף ש'

רחביה ברמן

22.2.2006 / 13:45

השניים התקשרו לבית פעיל הימין, ובהיעדרו ניהלו שיחה לגלגנית עם בתו בת ה-12. פדרמן: הגיע הזמן שעיתונאים ילמדו שיש גבול

צמד הסטיריקנים שי גולדשטיין ודרור רפאל הגיעו עם פעיל הימין הקיצוני נעם פדרמן לפשרה, לפיה ישלמו לו 22,625 שקלים חדשים, וזאת "מבלי להודות בחבות מכל מין וסוג שהוא, וכדי להימנע מהתדיינות מיותרת ומהוצאות מיותרות". פדרמן תבע את שי ודרור לדין, לאחר שאלה התקשרו לביתו ושוחחו בנימה מעליבה עם בתו בת ה-12.

במאי 2004 התקשרו שי ודרור לביתו של פדרמן, במסגרת שיחות ההפתעה שהם נוהגים לערוך לדמויות מפורסמות. פדרמן עצמו שהה באותו זמן בבית המשפט במסגרת מאבקו במעצר המנהלי שהוטל עליו. לטלפון ענתה יסכה פדרמן, "בת 12.5" כדבריה, והשניים ניהלו אתה שיחה לגלגלנית, ובין השאר לעגו לשמה של הילדה והביעו שמחה לאיד על שאביה כלוא.

מתמליל השיחה:

דרור: איפה אבא נועם?
יסכה: מי זה?
שי: לא הוא בכלא
דרור: רגע, תן לי לדרוך על היבלות.

בהמשך השיחה הבהירו השניים כי הם מודעים לכך שבת שיחם היא קטינה מתחת לגיל 18, וכי החוק אוסר עליהם לנהל עמה את השיחה. לאחר מכן אף קראו השניים לבתו של פדרמן "פיסקה" ו"עיסקה". לאחר שהילדה סגרה את הטלפון המשיכו שי ודרור בשידור.

שי: דרך אגב, התקשרנו בגלל שאלישבע ביקשה להתייחד עם נועם. לא נתנו להם להתייחד כבר הרבה זמן.
דרור: אולי שתתייחד כבר עם יגאל עמיר. אולי שיעשו חילופי זוגות. מריסה... זו לא עבירה אתית לדבר עם הילדים?
שי: תיכף נראה. אנחנו כבר נחטוף, אם נחטוף תביעה בימים הקרובים

יומיים אחרי השיחה עם בתו של פדרמן התנצלו השניים על השיחה בשידור חי והודו כי המעשה היה בניגוד לחוק ולא הגון. מנהלי התחנה, שהתביעה הוגשה גם נגדם, נזפו בשי ודרור ואיימו כי תלונה נוספת מהרשות השנייה תוביל להשעייתם לאלתר. פדרמן לא הסתפק בכך ותבע את השניים.

נועם פדרמן אמר לוואלה! חדשות בתגובה לפסק הדין, כי "הגיע הזמן שעיתונאים ילמדו, שיש גבול לכל תעלול, ומי שיחצה את הגבול ישלם מכיסו".

מנכ"ל רדיו תל אביב, אוה מדז'יבוז', אמרה בתגובה: "אנחנו טענו לאורך כל הדרך, שלא נגרמו לנועם פדרמן ולמשפחתו נזקים כלשהם, ואנו עדיין מחזיקים בעמדה זו. מטעמים מעשיים בלבד, ועל מנת לחסוך מבתו בת ה-14 של נועם פדרמן חוויה בלתי נעימה של עמידה בחקירה נגדית בבית משפט, החלטנו לפנים משורת הדין לסיים את התיק בפשרה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully