וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: לא אפסה התקווה להגיע להסדר

22.2.2006 / 0:04

שלושת המועמדים לראשות הממשלה התראיינו אמש לערוץ 1. נתניהו דיבר על הפריימריס בליכוד ופרץ אמר כי קדימה היא אופנה שתתחלף

שלושת המועמדים לראשות הממשלה התראיינו אמש לערוץ ה-1 אחד אחרי השני. ראשון המרואיינים היה ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט שאמר כי ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר לו שהוא רוצה שבבוא היום אוכל לדלג באופן טבעי לתפקיד שלו. "לכן מהיום הראשון הוא התעקש למנות אותי כממלא מקום יחיד לראש ממשלה, ונתן הוראה לזרועות הביטחון לשתף אותי בכל עניין", אמר אולמרט.

אולמרט הוסיף, כי "הליכוד נמצא במצוקה ולכן הם מתקיפים אותי באופן אישי". לדבריו, "אני לא חושב שהקמפיין צריך להיות מכוון באופן אישי למתמודדים. מערכת הבחירות הופכת להיות יותר זדונית אישית ומכפישה. אני יודע שבכל יום יפיצו נגדי משהו כזה או אחר". אולמרט הדגיש, כי "אין שחר לכל הטענות נגדי".

כאשר נשאל על הפן המדיני, אמר אולמרט, כי לדעתו, לא אפסה התקווה להגיע להסדר עם הפלסטינים. "אני לא מוכן לוותר על התקווה בשביל עם ישראל כדי ליצור מציאות חדשה ביחסים עם הפלסטינים". אולמרט טען שאף אחד לא חפץ בעליית החמאס, "ואנחנו ניאבק נגד חמאס בכל העוצמה הדרושה אבל אני ממליץ שננהג בחוכמה, סבלנות ושיקול דעת".

אולמרט אף הגיב על הפרשה לפיה ביצע עסקת נדל"ן לא כשרה. הוא אמר כי "מכרתי את הבית כי הוא היה גדול עלי ועל אשתי כי הילדים כבר עזבו את הבית. העברתי למבקר מיוזמתי כבר לפני שנה וחצי את כל פרטי העסקה, על המכירה, השכירות, התמורה ואיך בדיוק נהגנו בכל הכספים שקיבלנו בעבור הדירה".

פרץ ונתניהו לחצו ידיים

לאחר מכן התראיין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו שנמנע מלתקוף ישירות את אולמרט והסתפק באמירה כי "טוב שמבקר המדינה בודק את החשדות נגד אולמרט". נתניהו העדיף לעסוק ברצונו להעביר את זכות הבחירה בליכוד לכלל מתפקדי המפלגה. לדבריו, "טובת המדינה והליכוד מחייבת ליכוד דמוקרטי יותר, פתוח יותר וגדול יותר".

בשלב הזה הסתיים הראיון עם נתניהו ונכנס לאולפן יו"ר העבודה, עמיר פרץ. השניים לחצו ידיים ונתניהו החמיא לפרץ ועקץ את אולמרט באומרו: "פרץ הוא אדם ישר שאומר את האמת, בעוד שאולמרט מסתתר ומסתיר את עמדותיו".

יו"ר העבודה היה תקיף במיוחד בראיון ולא הרפה מלתקוף את ממלא מקום ראש הממשלה ומפלגתו. לדבריו, "קדימה זאת מפלגת אופנה. למזלי האופנה הזאת מסתיימת בחורף, בחודש מרץ. עוד מעט תתחלף האופנה לאביב, לאופנה של העבודה". פרץ אמר כי אם שמעון פרס היה מנצח בבחירות בעבודה והיה מוביל את המפלגה, הוא היה מתאחד עם אריאל שרון למפלגה משותפת "מפלגת ריצרץ'", כדברי פרץ, שהייתה מחלקת את הקולות ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully