וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מבצע פינוי 60 חתולים מדירה בתל אביב

21.2.2006 / 19:34

16 חתולים כבר הועברו לבית מחסה ועד מחר, מבטיחים ב"תנו לחיות לחיות", יימצא פתרון לשאר החתולים שנאספו מהרחוב ע"י תושבת העיר

עמותת "תנו לחיות לחיות" החלה היום לפנות 60 חתולים וכלבים מדירה ברחוב שפינוזה בתל אביב. בעלת הדירה אספה לביתה את בעלי החיים, אך לא דאגה לעקר ולסרס אותם. השכנים התלוננו בעבר על הרעש ועל הסרחון, ואף פנו לבית המשפט, אך לא הצליחו לפנות את החתולים והכלבים מהבית.

לאחרונה, פנו השכנים לעיריית תל אביב ולוטרינר העירוני, ד"ר צבי גלין, וביקשו מהם לעשות הכל כדי לפנות את בעלי החיים מהבית, בגלל הסבל שנגרם הן לחיות והן לשכנים. השכנים פנו גם לעמותת "תנו לחיות לחיות", ואנשי העמותה, שנתקלו בסיפורים דומים בעבר, הבהירו שיש לטפל בעניין בעדינות ובסבלנות.

היום הגיע למקום ד"ר צבי גלין, ויחד עם יוסי ברנר, חברה הטוב של בעלת הדירה ופעיל לרווחת בעלי חיים, הם פינו מהדירה 16חתולים לעיקור וסירוס. אנשי עמותת "תנו לחיות לחיות" הגיעו למקום בשעות הצהריים, שוחחו עם השכנים והבהירו להם שעד מחר יימצא פתרון לכל החתולים.

העמותה ועיריית תל אביב יעשו מחר מאמצים לפנות את שאר בעלי החיים מהדירה. לאחר שהחתולים יעוקרו ויסורסו, הם יועברו לבית המחסה באזור לטרון - "גרגורים", שבחסות "העמותה להצלת חתולי רחוב". כל זאת בהסכמת ובשיתוף פעולה מלא בין מחזיקת החתולים, השכנים ועמותת "תנו לחיות לחיות".

דוברת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן, אמרה כי "פינוי החתולים התנהל בצורה שקולה, הגיונית ומכובדת. משיתופי הפעולה המוצלחים הללו מרוויחים בעלי החיים. אני מזכירה את חשיבות הסירוס והעיקור, בזכותם נצליח למנוע סיפורים דומים ולעצור את ההתרבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully