וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: אין הבדל אמיתי בין קדימה לעבודה

21.2.2006 / 7:09

לדברי פרס, בכל הקשור לנושאים מדיניים, אין הבדל בין שתי המפלגות. הבטיח לחדש המו"מ עם הפלסטינים מיד אחרי הבחירות

שמעון פרס, שהופיע אתמול לפני תלמידי בית הספר התיכון "[[בליך]]" ברמת גן, אמר שאין הבדל אמיתי בין מפלגת קדימה למפלגת העבודה. בעניין כספי המסים הפלסטיניים אמר פרס, שהכספים שהוקפאו יועברו לרשות בסופו של דבר, והשאלה היא מתי המועד המתאים לכך.

בתגובה לדברים מסר דוברו של פרס, כי הכוונה היא שאין הבדל בין המפלגות בכל הקשור לנושאים המדיניים.

"לא חשובות המסגרות, אלא התכנים", אמר פרס בתשובה לשאלה מדוע עזב את מפלגת העבודה לקדימה. לדבריו, ראש הממשלה [[אריאל שרון]] עבר לתמוך בדרך שבה תמכה עד כה מפלגת העבודה. "אין הבדל אמיתי בין דעות מפלגת העבודה לדעתו של אריק. כשאתם קונים תמונה, אתם קונים אותה בגלל המסגרת, או בגלל מה שמצויר בה?" הוסיף.

בהמשך אמר כי "מפלגת קדימה היא מפלגה שלא בנויה על העבר אלא על העתיד", והוסיף כי "לפוליטיקה דרושים אנשים של עתיד ולא של עבר. אם אתם חושבים שהפוליטיקה זה דבר מושחת, היכנסו לפוליטיקה ושנו אותה".

כנשאל פרס כיצד הוא מסכים לשבת במפלגה שמועמדים שלה נגועים לכאורה בשחיתות, דוגמת צחי הנגבי, רוחמה אברהם, ואף המנהיג אהוד אולמרט, הוא ענה כי כל עוד לא הורשע מועמד בבית המשפט, אין הוא מקבל את ההגדרה "מושחת" כלפיו. "מה מושחת ומי מושחת, קובעים רק שופטים", אמר.

לדברי פרס, מיד לאחר הבחירות מוכנה קדימה להיכנס למו"מ עם הפלסטינים לפי קווי היסוד של [[מפת הדרכים]], כשחמאס יזנח את הטרור. "לפי דעתי, לחמאס יש יותר בעיות מלישראל, כי כל התיאוריות שלו לא יחזיקו מעמד במציאות. כשחמאס יגלה שאין לו כסף לשלם משכורות ל-150 אלף עובדים, לא תהיה לו ברירה אלא לחזור לקרקע המציאות".

"אנחנו מתייעצים", אמר פרס בעניין עמדת הממשלה ביחס להעברת כספי המסים לרשות. עם זאת אמר פרס כי לא תהיה התנגשות עם עמדת האיחוד האירופי והקוורטט, שמתנגדים לעצירת הכספים המוזרמים לרשות על ידי ישראל. "אנחנו בכל מקרה ניתן להם את הכסף", אמר, "השאלה היא מתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully