וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמחצית מהבריטים מדברים למכונית שלהם

רויטרס

20.2.2006 / 16:05

סקר שנערך ע"י מארגני תערוכת הרכב הבינ"ל בבריטניה העלה, כי 40% מהבריטים סבורים שלמכוניתם יש אישיות, ויכולת להיעלב

קרוב למחצית הנהגים הבריטים מדברים באופן קבוע עם המכוניות שלהם, מעודדים אותן לפני נסיעות ארוכות ומשבחים אותן על עבודה טובה בסיומן. כך עולה ממחקר שפורסם היום.

המחקר, שהקיף 2,000 נהגים, העלה גם, כי 40% סבורים כי למכונית שלהם יש אישיות וכי היא מסוגלת להיעלב, ואילו 19% דאגו בנוגע לרגשות מכוניותיהם.

הסקר, שבוצע עבור מארגני תערוכת הרכב הבינלאומית של בריטניה, שתיערך ביולי, העלה כי נשים נוטות יותר מגברים לפתח יחסים קרובים עם מכוניותיהן. 20% מן הנשים הודו שהעניקו כינוי למכוניתן, אך לא לבן זוגן.

הסקר העלה כי 47% מן הנשאלים דיברו אל מכוניותיהם, ובחן גם את רגשותיהם של אנשים בנוגע לכלי הרכב שלהם בחלקים שונים של בריטניה.

נהגים בדרום-מערב המדינה דואגים יותר מאחרים לרגשות המכונית. 36% מביניהם מודים בכך, לעומת 15% במרכז בריטניה. הנהגים בצפון-מזרח בריטניה נטו יותר מכולם לייחס למכוניתם תכונת אופי, ו-68% מביניהם אמרו שלמכונית שלהם יש אישיות. רק 28% מהנהגים בוויילס אמרו זאת.

54% מן הנהגים בדרום-מערב בריטניה מדברים אל מכוניותיהם, בהשוואה לסקוטים השתקנים, שרק 26% מביניהם עושים כך. ולסיום, מחצית מכל המכוניות הפרטיות במזרח אנגליה מתהדרות בשם חיבה, בניגוד ל-31% בלבד בדרום-מזרח המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully