וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועון הדתי "בשבע" מוציא מוסף לציבור החילוני

20.2.2006 / 13:15

"ישראל שלי" יחל לצאת בשבוע הקרוב ויופץ בערים הגדולות חינם לתאי הדואר. את המוסף יערוך אמנון שומרון

מתוך כוונה להגיע לקהלי יעד נוספים החליטה הנהלת העיתון "בשבע" להוציא את המוסף "ישראל שלי". העיתון הראשון יצא בשבוע הקרוב ויופץ בערים הגדולות חינם לתאי הדואר.

המוסף יכלול מאמרי יסוד מעיתון "בשבע" ומאמרים נוספים בתחום המחשבה, כלכלה, דת ומדינה יחד עם סקרי דעת קהל על מנת לתת לקהל הקוראים את הנתונים העדכניים ביותר לקראת הבחירות.

את המוסף יערוך אמנון שומרון (לשעבר עורך השבועון מקור ראשון) אשר יעבוד במקביל לעמנואל שילה עורך "בשבע", ויכתבו בו עיתונאיים המזוהים עם הקו הלאומי.

המוסף יצא בפורמט "טבלואיד" ויכלול בין 16 ל-32 עמודים. היחס בין החלק המערכתי לבין החלק המסחרי במוסף יעמוד על 50% למערכת ו-50% למודעות.

סמנכ"ל השיווק של "בשבע" שלומי ליבוביץ: "במהלך החודשיים האחרונים ביצענו מחקרי שוק רבים בנושא מגמות העיתונות הכתובה בישראל וזאת במטרה להתאים את 'ישראל שלי' לאופיו המיוחד לקהל היעד שאינו דתי. לראשונה בישראל יוצא מוסף בקנה מידה כה גדול בעל תכנים לאומיים מובהקים אשר פונה לקהל החילוני. אנו במגעים עם מפרסמים גדולים במשק אשר הגיבו להוצאתו של המוסף היחודי בהתלהבות רבה שכן תוכנו של 'ישראל שלי' עשוי ליצור גירוי בקרב קהל היעד כשהפועל היוצא הוא אפקטיוויות הפרסום שבו".

הראשונים שחתמו עסקאות פרסום עם המוסף החדש הן המפלגות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully