וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובתפקיד הקינקי

מיכל מירון-שקד

20.2.2006 / 9:56

מיכל מירון-שקד על אברהם פורז, שמנסה לרכב שוב על גלי השנאה לש"ס, אך לא יכול להציג ולו הישג אחד שלו בתפקיד שר הפנים

מערכות בחירות תוססות מתנהלות עכשיו בכמה וכמה מחוזות בעולם. הקוראים המכורים של מדורי עיתונות חוץ יכולים להשבע שאפילו הבחירות באוגנדה יותר מעניינות מהבחירות בישראל. באוגנדה נרשם מירוץ סוער לנשיאות, כשהתמודדות המרכזיות הן נשים: אחת היא האישה החוקית, אשתו של נשיא אוגנדה. השניה היא המאהבת שלו והשלישית היא אלמנתו של מי שהופל ע"י הנשיא הנוכחי. יש אקשן, מתברר, אפילו באוגנדה.

בטקסס מתמודד על תפקיד מושל המדינה בחור מוזר הנושא את השם קינקי פרידמן. הוא זמר קאנטרי, יהודי, סופר שמינה לעצמו מנהל קמפיין הבחירות פלסטיני, ספר גברים. יש אקשן, מתברר, אפילו בטקסס.

ומה כאן? שיעמומון. ומי כאן בתפקיד הקינקי, המוזר, האנדרדוג? קבלו בבקשה את שר הפנים שלנו לשעבר. אברהם פורז, שהיום פרץ במסע הבחירות שלו עם הסיסמה "ש"ס וחלילה". אז נכון שהוא בריבאונד, ונכון שפרץ בבכי מול המצלמות בשל הפרידה מטומי לפיד, אבל הנה הוא כאן, מחופש ל-"חץ חילוני לכנסת". המודעה שלו לא מזכירה אף שם נוסף לשלו, אבל מזכירה שלולא פורז, אלי ישי ושלמה בניזרי עלולים להיות שוב שרים בממשלה, וש"ס וחלילה שזה יקרה לנו, אומר פורז במודעת הבחירות הראשונה שלו.

ניסיתי לשבור את הראש ולהזכר מה פורז עשה בדיוק במשרד הפנים: האם הוא טיפל בבעית העובדים הזרים? האם הקל את בעית הדרכונים לאימהות אוקראיניות של חיילים? כנראה שלא במיוחד. כנראה שפורז טיפל בעיקר במשבר הכלכלי של הרשויות המקומיות ובניית תכנית הבראה שיצרה עיכוב מסיבי בתשלום המשכורות של עובדי עיריות, למשך חודשים רבים.

אז האיש הקינקי הזה, שלא ניצל את כהונתו במשרד רגיש וחשוב כמו משרד הפנים כדי להשאיר את רשמיו עלינו, בונה על הזיכרון הרעוע שלנו ועל כך שכולנו בנויים יותר על שנאת המן מאשר על אהבת מרדכי. אז נכון שעדיף ממשלה בלתי דתית ובלתי חרדית, אבל אין ספק שבממשלה הזאת לא יורגש חסרונות של אחד, אברהם פורז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully