וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ תקף את "הבלבול בקבלת ההחלטות בישראל"

20.2.2006 / 9:51

יו"ר מפלגת העבודה סירב לתקוף אישית את אולמרט אך השמיע ביקורת על התנהלות ממשלתו וצוותו בפינוי עמונה וביחסים עם הפלסטינים

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, סירב הבוקר לתקוף אישית את מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בראיון שהעניק לגלי צה"ל. לדבריו, "צריך לעסוק בעיקר בדרך בה אהוד אולמרט מתקשה לקבל החלטות ובבלבול הגדול ששוהה בצוות שמוביל היום את המדיניות הישראלית".

פרץ סיפר מעט על הסיור שלו ב[[מרוקו]] ועל פגישתו עם המלך [[מוחמד השישי]]: "שמעתי ממלך מרוקו דברים מרחיקי לכת, אבל מדובר בשיחה פרטית עם המלך ולא נהוג להוציא ציטוטים בשמו. הוא לא מרבה להתראיין ולכן אני חושב, שאני צריך לנהוג בו בכבוד", אמר, "יצרנו קשרים אישיים וכימיה בלתי-רגילה. הוא דיבר בחום רב על הקהילה היהודית ונקט עמדה חד-משמעית באשר להבחנה בין העולם הערבי לעולם הטרור. אסור בשום פנים ואופן שיתפתח מאבק בין מדינת ישראל לעולם הערבי".

בתגובה לשאלה על מצב מפלגתו בסקרים, אמר פרץ כי "הגיע הזמן שבאמת נביט מעבר לאופק ולא נמדוד כל יום את המחר. היום מכריעים הסקרים את המדיניות היומית". הוא ביקר את מדיניות הממשלה כלפי הפלסטינים, ואמר כי "אי אפשר לומר שאנחנו רוצים לחזק את הכוחות המתונים [ברשות הפלסטינית] ולעשות ענישה קולקטיבית שמחזקת את הקיצוניים. לא הייתי פוגע במעבר הסחורות וגם לא במעבר העובדים שבאים להתפרנס. ככל שהכלכלה הפלסטינית תתמוטט, יילך מספר האנשים העוסקים בטרור ויגדל".

"יש פה בעיה מאוד קשה של חוסר הערכה של המתרחש וחוסר היערכות לקראתו", אמר פרץ, "לא ייתכן שלא נערכו בצורה נכונה לעימות בעמונה ולא ייתכן שבשבוע אחד מתקבלות בממשלה שתי החלטות סותרות בקשר להעברת כספי המסים לפלסטינים". הוא טען, כי על הממשלה לתכנן מהלכים יצירתיים חלופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully