וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק דראפט 2006

יובל גפן

19.2.2006 / 18:20

ב-NFL לא נחים יותר מדי. כבר עכשיו עמלים ראשי הצוותים בליגה על ההרכבים לעונה הבאה. יובל גפן מנסה לנחש מי יבחר את מי ולמה

עכשיו, אחרי שנגמרה לנו העונה והתחילה לה עונת העגבניות וגם המלפפונים, הגיע הזמן להסתכל קדימה לראות את סדר בחירת הקבוצות בדראפט, ולנחש מה יהיה. ננסה לעבור על צורכי הקבוצות ולחזות את סדר בחירתם של שחקני הקולג'ים באפריל הקרוב. מיותר לציין שטריידים כאלו או אחרים ישנו לגמרי את תמונת הדראפט, מה עוד שפציעות, חוסר שביעות רצון של קבוצה משחקן כזה או אחר, ושטיקים של מאמנים חדשים עשויים להשפיע גם הם על התמונה הכוללת. אז יאללה בואו נחמם את המנועים ונצא לדרך.

כמובן - רג'י

1.י וסטון טקסנס- רג'י בוש. ראנינגבק מדרום קליפורניה. טקסס עשו כל שביכולתם על מנת לזכות בפרס הגדול. הם השיגו אותו בדרך שלא היתה מביישת אפילו את הפועל בית שאן, עם החטאות שלומיאליות של בעיטות פשוטות,וחוסר מוטיבציה מצד כלל המערכות. בוש "איכזב" ברוז בול כשעשה רק 177 טוטאל יארד וטאצ'דאון אחד (ב-19 מהלכים). אבל למרות המשחק "המאכזב" הוא השחקן בעל העתיד המבטיח ביותר בין כל שחקני הדראפט. הבעיה של יוסטון היא אמנם לא בעמדת הרץ, אך אין ספק שרג'י הוא בעל פוטנציאל גבוה משל דומיניק דייויס. העניין הוא שדומיניק הוא היחידי שמתפקד ביוסטון ולאחרונה אף הוחתם על חוזה לארבע השנים הבאות. ולכן, אנחנו לא נתפלא אם יוסטון תעשה טרייד עם אחת הקבוצות (הג'טס?) ויקחו שחקן קו קדמי (פרגוסון) שיוכל סוף סוף לתת קצת מרווח לדייויד קאר.

2.ניו אורלינס סיינטס - מאט לינארט. קווטרבק מדרום קליפורניה. למרות משחקו ההירואי של וינס יאנג בגמר המכללות, עושה הרושם שליינארט יותר מוכן למקצוענים, ובעל פוטנציאל יותר גבוה להצלחה מאשר יאנג. פתיחת הפה של הקווטרבק ארון ברוקס על הנהלת קבוצתו לא משאירה ספק שהם רוצים להחליפו, ולכן ילכו על קווטרבק. מאט ליינארט מגיע לליגה בזמן נהדר מבחינת הסיינטס שדי הייתה תלויה במשחק הריצה של ברוקס ודוס מקאליסטר הפצוע. מאט יכנס מהר לעניינים, ואין לנו ספק שג'ו הורן (במידה וישאר בריא) יחגוג ביחד איתו. במידה והסיינטס יעברו לעיר לוס אנג'לס בשנת 2008, צפוים להיות להם מיידית המוני אוהדים, כל אלה מדרום קליפורניה אשר זוכרים ללינארט חסד נעורים.

3. טנסי טייטנס - וינס יאנג. קווטרבק מטקסס. סטיב מקנייר הולך ונגמר ומי מתאים יותר מוינס יאנג להחליפו? לשניים משחק מאוד דומה כך שהוא יכול להיכנס לנעליו מהר, ולהסתדר כך עם שאר שחקני ההתקפה. מקנייר הוא היועץ המקצועי (מנטור) של יאנג בשנים האחרונות ואין ספק שהוא ישמח להמשיך להיות כזה גם במקצוענים. וינס מגיע אחרי שנתן את משחק חייו בגמר המכללות, וצפוי להשתלב יפה ומהר בקבוצה החולה הזו.

4. ניו יורק ג'טס - דבריקשאו פרגוסון. תאקל התקפי מווירג'יניה. לאחר שלא נשארו קווטרבקים בעלי שיעור קומה על מנת להחליף את פנינגטון הלא יציב בריאותית, ילכו הג'טס על שחקן קו התקפה מוכשר במיוחד על מנת להגן עליו. פרגוסון הוא תאקל שמאלי נהדר שיתן לפנינגטון (או אולי לפיליפ ריברס?) את הזמן שהוא כל כך צריך. הג'טס, כאמור, גם צריכים ראנינגבק (וקווטרבק,ומה בעצם לא?) בעקבות זקנתו של קרטיס מרטין הבאה עליו לרעה. במידה ולא יעשו טרייד עם יוסטון על רג'י בוש, הם יכולים לקחת גם את דיאנג'לו ויליאמס או אפילו את הקווטרבק ג'יי קוטלר.

5. גרין ביי פאקרס- איי ג'יי הוק. ליינבקר מאוהיו סטייט. איי ג'יי הוא שחקן ההגנה הכי מוכשר שיש לדראפט הזה להציע. הוא קשוח, מהיר, ולא מפספס תאקלים. אין ספק שהפאקרס צריכים עזרה בצד השני של המגרש (תופס,ורנינגבק), אבל בהנחה שכל הפצועים יחזרו לרוסטר בשנה הבאה, איי ג'י יהיה הבחירה המתאימה ביותר. במידה והמאמן החדש יחליט לחזק את הסקנדרי הצעיר שלו, גרין ביי יכולים לקחת גם את מריו וויליאמס הדיפנסיב אנד המצויין של נורת' קרולינה סטייט.

6. אוקלנד ריידרס- מריו וויליאמס. דפנסיב אנד מנורת' קרולינה סטייט. לאוקלנד יש בעיה גדולה בכל מערכי ההגנה. אבל כרגע עושה הרושם שהבעיה הגדולה ביותר שלהם היא בעמדת הדיפנסיב אנד. אם כך, הם כנראה ילכו על מריו וויליאמס הנהדר של נורת' קרולינה סטייט. הוא שחקן כל כך מוכשר שהם לא יכולים להתעלם ממנו. יש לו את הפוטנציאל להיות ג'וליוס פפר הבא. הוא מאד חזק ואתלטי, ובסיניור בול הוא הוכיח שהוא הדיפנסיב אנד הכי טוב שיש בדראפט הזה. אופציה נוספת: ג'יי קוטלר, קווטרבק.

נגאטה נסעת

7. סן פרנסיסקו 49 - מטיאס קיוואנוקה. דיפנסיב אנד מבוסטון קולג'. סן פרנסיסקו צריכה שחקן בעל שיעור קומה בכל עמדה אפשרית במגרש, אבל עושה הרושם שמטיאס הוא המוכשר ביותר בין שחקני ההגנה שנשארו בשלב הזה. מטיאס הוא חזק מאד גם בקנה מידה מקצועני ובקבוצה כמו סן פרנסיסקו הוא צפוי להשתלב יפה ומהר. קיוואנוקה אגב, הוא נכדו של בנדיקטו קיוואנוקה, ראש הממשלה הראשון של אוגנדה, אשר נרצח על ידי אידי אמין ב-1971.

8.באפלו בילס- אלוטי נגאטה. דפנסיב תאקל מאורגון. פציעתו של פאט ויליאמס פגעה אנושות בהגנת הריצה של הבילס. נגאטה הוא הדיפנסיב תאקל הכי טוב בדראפט הזה, ולכן אין לנו ספק שהבילס ילכו עליו. נגאטה הוא בחור גדול מאוד (196 סנטימטר ו-338 פאונד) אבל גם מאוד מהיר ואתלטי, ויוכל לעזור לבילס מאוד כבר בעונתו הראשונה.


9.דטרויט ליונס - ג'ימי וויליאמס, מגן פינה מווירג'יניה טק. הליונס עשוים גם השנה להביא בסיבוב הראשון תופס, לא, לא.. רק לא תופס. ג'ימי וויליאמס הוא מגן פינה נהדר ולדטרויט יש בעיה חמורה בסקנדרי כבר תקופה ארוכה. ג'ימי הוא 195 סנטימטר שיכול לשחק גם כסייפטי. הליונס לא מרוצים מהתפקוד של ג'ואי הרינגטון שממש לא עונה לציפיות , והם עלולים גם להביא קווטרבק במקום וויליאמס. במידה והם יחליטו ללכת על קווטרבק,יהיה זה ג'יי קוטלר.

10. אריזונה קרדינלס - דיאנג'לו ויליאמס, ראנינגבק מממפיס. אחרי שג'יי ג'יי ארינגטון נבחר בסיבוב השני של השנה שעברה ולא עמד בציפיות, עושה הרושם שאריזונה ילכו על רנינגבק גם השנה. ועדיף אחד תותח מהסיבוב הראשון. דיאנג'לו ויליאמס שבר אין ספור שיאי מכללות בשנים האחרונות כולל שיא של 34 משחקים של למעלה ממאה יארד. הוא די נמוך, אם כי מחפה על זה במהירות וכח מתפרץ נהדרים. אופציה נוספת תהיה לנדל ווייט הרנינגבק של דרום קליפורניה.

11. סנט לואיס ראמס - טמבה עלי דיפנסיב אנד מפן סטייט. לני ליטל יהיה בן 31 השנה ועושה הרושם שהראמס זקוקים בדחיפות לשחקן שיעזור נגד הריצה ובריצה אל הקווטרבק. טמבה עלי הוא המתאים ביותר בשלב הזה למשימה הזו. הראמס איבדו בשנתיים האחרונות לטובת הסיהוקס את גראנט ויסטרום וברייס פישר, והם צריכים בדחיפות למצוא להם מחליפים. כשהם רואים מה עושים השניים השנה, ואיך יריבתם לדיוויז'ן סיאטל מצליחה כל כך, אין לנו ספק שהם ילכו על דיפנסיב אנד. מכיוון שמריו וויליאמס ומטיאס קיוואנוקה כנראה כבר לא ישארו בשלב הזה, עלי נראה כאופציה הכי סבירה (והוא לא פחות מוכשר מאף אחד מהם).

12.קליבלנד בראונס - דימקאו ריינס ליינבקר מאלבאמה. רומיאו קרנל תמיד היה ידוע בתור אחד שאוהב ליינבקרים פליימיקרים. ריינס הוא הליינבקר הכי טוב אחרי איי ג'יי הוק בדראפט וכרגע נראה שהוא ילך עליו. ריינס היה השנה השחקן הכי בולט באלבאמה, קבוצת ההגנה נגד הריצה הכי טובה בקולג'ים. הוא נראה מאוד מוכן למקצוענים ויכול להיות שנראה אותו אפילו בבחירה יותר גבוהה.

מג'יי פידלר עד ג'יי קוטלר

13. בולטימור רייבנס - מייקל הוף סייפטי מטקסס. לבולטימור יש שלושה שחקנים נהדרים בסקנדרי - כריס מקאליסטר, אד ריד, וסמארי רול אבל דיון סנדרס פורש ודייל קרטר נראה כמו גרוטאה בשנתיים האחרונות, והם צריכים חיזוק לחוליה הזאת. הוף הוא שחקן הגנה נהדר ומנהיג טבעי, תכונה שקשה למצוא היום בשוק. הוא הוביל את הגנת טקסס לאליפות היסטורית ולוותר על שחקן כזה תהיה טעות מצד הרייבנס. בולטימור גם עשויים לקחת קווטרבק, במידה והם יקחו אחד כזה, יהיה זה ג'יי קוטלר.

14. פילדלפיה איגלס - סנטוניו הולמס, תופס מאוהיו סטייט. טרל אוונס לא יחזור לאיגלס ומקנאב זקוק בדחיפות למישהו שיחליף אותו. הולמס הוא התופס הכי טוב בדראפט הזה, והוא נראה תפור על הקבוצה הזו. הולמס הוא תופס יחסית נמוך שמחפה על היותו כזה ביכולות תפיסה וריצה פנטסטיות. הוא מאוד מזכיר במשחקו את סטיב סמית מקרולינה. מצד שני, רג'י בראון נתן עונת רוקי לא רעה בכלל, ובמידה והאיגלס יחליטו להמשיך איתו, הם יכולים לקחת את צ'ד גריינווי הליינבקר המצויין מאיוה.

15. אטלנטה פאלקונס - סדריק גריפין קורנבק מטקסס. אטלנטה צריכה סייפטי טוב אבל עם סדריק עדיין ברשימה הם עשויים לעשות שידרוג לג'ייסון וובסטר במקום. השילוב של גריפין ודיאנג'לו הול יכול לתת להם הרכב מנצח של שני מגיני פינה מעולים לשנים הבאות. לגריפין אגב, יש סגנון משחק המזכיר את זה של פק-מן ג'ונס. הוא חזק, מהיר ובעל ידיים נהדרות.

16. מיאמי דולפינס- ג'יי קוטלר, קווטרבק מוונדרבילט. מיאמי צריכה בדחיפות קווטרבק, ובמידה וקוטלר לא ילקח עד השלב הזה, הוא עשוי להיות אחת הגניבות של הדראפט. הוא קצת נשכח השנה כשהתקשורת התמקדה בליינארט,יאנג, ובריידי קווין. אבל לג'יי קוטלר יש את כל החבילה להצלחה במקצוענים. הוא אמנם לא שיחק בקבוצה טובה ומנצחת, אבל לסיניור בול הוא הגיע ביג טיים, והקפיץ את המניות שלו לשמיים. הוא מזכיר במשחקו את ברט פארב, אחד שאוהב לקחת צ'אנסים, אבל מצד שני יודע להישאר מפוקס ומדויק. אם דטרויט יקחו אותו בשלב מוקדם יותר,אז מיאמי ינסו לעשות טרייד עליו, או שהם יהמרו על אומר ג'ייקובס וברודי קרויל.

17. מינסוטה וויקינגס - לורנס מרוני רנינגבק מאוניברסיטת מינסוטה. מייקל בנט יהיה שחקן חופשי השנה, ועשה הרושם שהוא לא מתכוון לחזור. במידה וכך יהיה, לורנס מרוני המקומי יהיה האופציה הסבירה ביותר לוויקינגס. מרוני הוא רנינגבק נמוך, אבל מהיר כמו שד ובעל יכולת נהדרת לצאת מתאקלים. הקהל המקומי מאוד אוהב אותו והוא עשוי להשתלב היטב בקבוצה הזו.

18. דאלאס קאובויס - סינורייס מוס תופס ממיאמי. קישון וטרי גלן לא נהיים יותר צעירים, והתופס הכי איכותי בשלב הזה הוא סינורייס מוס. מוס הוא אחד השחקנים הכי פחות מוערכים בדראפט הזה אבל מדובר פה בשחקן נהדר, בעל ידיים מהירות וטובות, שיכול להצליח מאוד בליגה. הוא נתן מספרים יפים מאוד בשנתיים האחרונות שלו בהוריקנס. במידה ואכן מיאמי או דטרויט ילכו על הקווטרבק ג'יי קוטלר (גם בלדסו כבר בן 200 )הוא יראה כאופציה הסבירה ביותר עבור הקאובויס.

19. סן דיאגו צ'ארג'רס - וינסטון ג'סטיס. אופנסיב תאקל מדרום קליפורניה. עוד שחקן אדיר מבית היוצר של מכללת דרום קליפורניה. אם בדרום קליפורניה שיחק ג'סטיס כאופנסיב תאקל ימני, בסן דיאגו הוא עלול למצוא את עצמו כשמאלי. קבוצת ההתקפה של סן דיאגו חייבת חיזוק לקו ההתקפה. שחקן כמו וינסטון יתן לטריו: בריס, טומלינסון וגייטס את הזמן שהם כל כך צריכים.

20. קנזס סיטי צ'יפס - אומר ג'ייקובס. קווטרבק מבאולינג גרין. טרנט גרין כבר בן 70, נו טוף, אולי טיפה פחות, והגיע הזמן לחפש לו מחליף. בהנחה שמאט ליינארט וינס יאנג וג'יי קוטלר יבחרו במקומות קודמים, אומר ג'ייקובס נראה כאופציה הסבירה ביותר. ג'ייקובס הוא קווטרבק בעל יד אדירה ,יכולת ראיית משחק יוצאת מן הכלל, ויכולת ניוד מעולה. מבחינת פוטנציאל הוא צריך להיות במקום הרבה יותר גבוה. הסיבה היחידה שהוא יהיה לקראת סוף הסיבוב ולא בתחילתו היא המכללה שממנה הוא מגיע, מכללה אשר שיחקה בקונפרנס קל יחסית ולכן לא התמודדה נגד המכללות בעלות ההגנות החזקות באמת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גם הפטריוטס רוצים רץ אחורי

21. ניו אינגלנד פטריוטס - לנדל וויט. רנינגבק מדרום קליפורניה. במידה ולנדל ישאר פנוי בשלב הזה, ניו אינגלנד תעשה את אחת הגניבות הכי גדולות בדראפט הזה. קורי דילון לא יציב בריאותית ויהיה זה הדבר הנכון ביותר מצד בליצ'יק להביא לו תגבורת שעשויה להיות משמעותית החל מהשנה הבאה (לקורי גם לא נשאר הרבה דלק במיכל). לנדייל הוא רץ חזק מאוד המזכיר במשחקו את שון אלכסנדר מסיאטל. הוא העלה רבות את המניות שלו במשחק ההפסד של דרום קליפורניה לטקסס בגמר המכללות כשרץ ל124 יארד ושלושה טאצ'דאונים. הוא גם מחזיק בשיא הטאצ'דאונים של דרום קליפורניה אי פעם 57.

22. דנבר ברונקוס (מוושינגטון)- לרון לנדרי. סייפטי מלואיזיאנה סטייט. ג'ון לינץ אמנם נתן עונה מעולה, אבל הוא הולך להיות בן 35 השנה וצריך להתחיל למצוא לו מחליף. ללנדרי סגנון משחק המזכיר את זה של לינץ'. הוא שחקן מאוד קשוח, בעל מהירות יוצאת מן הכלל שקורא את המשחק נכון ויודע לעזור ביעילות נהדרת בבליצ'ים. אפשרות נוספת לדנבר היא דרק האגן התופס של אריזונה סטייט (תלוי בטרל אוונס...)

23. טמפה ביי באקנירס - אריק ווינסטון. אופנסיב תאקל ממיאמי. ווינסטון חזר השנה מפציעה בברך שהשביתה אותו בשנת 2004. ללא הפציעה ההיא הוא היה ממוקם במקום הרבה יותר גבוה.שחקן מאוד קשוח שהתחיל את קריירת הקולג'ים שלו בתור טייט אנד. אחד מהאופנסיב תאקלים הכי טובים בתולדות ההוריקנס.

24. סינסינטי באנגלס - צ'ד גרינווי. ליינבקר מאיווה. במידה וגרינווי אכן ישאר בשלב הזה סינסי יכולה להצטרף לפאטס ומיאמי בגניבות הכי איכותיות של הדראפט. צ'ד גרינווי הוא שחקן מאוד קשוח שקורא את המשחק באופן יוצא מן הכלל. פוטנציאלית, הוא צריך להיות באחד מעשרת המקומות הראשונים ואנחנו לא נתפלא אם דבר כזה אכן יהיה. אחת הבעיות שלו היא הקבוצה החלשה ממנה הוא מגיע. ההוקיז נתנו עונה נוראית וכלל מערך ההגנה שלהם נראה די עלוב, וזה עלול לשחק לרעתו.

25.ניו יורק ג'איינטס - רודריק רייט. דפנסיב תאקל מטקסס. קו ההגנה של הג'איינטס צריך קצת בשר. רודריק רייט הוא השחקן המתאים ביותר למשימה הזאת. רייט הוא שחקן שנבחר לפרשמן ההגנתי של השנה (בביג-12) בעונתו הראשונה בטקסס , בעונתו השנייה הוא היה אף יותר טוב, אך בעונתו השלישית ישב הרבה על הספסל בגלל פציעת קרסול. אין ספק שמבחינת כשרון השמיים הם הגבול בשביל הילד. נראה איך הוא יצליח להישמר מפציעות.

26. שיקאגו ברס - ורנון דייויס. טייט אנד מממרילנד. דיוויס הוא לא כל כך גדול כמו שהייתם מצפים מטייט אנד, אבל הוא מחפה על כך בכח מתפרץ, מהירות,יכולת אתלטית, ולחימה כמו שלא ראיתם כבר שנים בעמדה הזאת. הוא עשוי לשדרג את משחק המסירה של הברס שהיה תלוי במוחסין מוחמד בלבד.

27. קרוליינה פאנתרס - דומיניק בירד. טייט אנד מדרום קליפורניה. בירד הוא שחקן עם יכולת אתלטית אדירה. הוא גבוה ובעל ידיים נהדרות. למעשה יש לו את הידיים הכי טובות מכל הטייט אנדס בדראפט הנוכחי. הוא יכול בגלל היכולות שלו להיות גם רסיבר, הוא כבר הוכיח את זה ב-USC במספר משחקים השנה. בשבוע הסניור בול הוא הוכיח שהוא שייך לעילית של כלל התופסים בדראפט הזה, ולכן הוא עשוי להשתלב כבר בסיבוב הראשון.

מי זוכה באפיפיור?

28. ג'קסונוויל ג'אגוארס - אנטוניו קרומרטי. מגן פינה מפלורידה סטייט. אנטוניו החמיץ את כל עונת 2005 בגלל פציעה בברך, אבל מבחינת כשרון מדובר כאן בפוטנציאל להיות אחד מעשרת הבחירות הראשונות. פיזית ואתלטית אנטוניו הוא ממגיני הפינה בעלי הכשרון הגדול ביותר בשנים האחרונות. במידה והא ישמר מפציעות יהיה לג'קסונוויל את הרוסטר הכי טוב בליגה של מגיני פינה. רשין מטיס ואנטוניו. שניהם צעירים ובעלי יכולת לקחת את הג'אגס לשלב הבא.

29. דנבר ברונקוס - לאונרד פופ. טייט אנד מג'ורג'יה. לני הוא טייט אנד מאוד גבוה (2.02) אשר יודע לעשות בלוקים באותה מידה שהוא יודע לתפוס. למעשה הוא הבלוקר הכי טוב בין כל התופסים בדראפט הזה, אחד שלא פוחד לעשות את העבודה השחורה, בדיוק כמו שמייק שאנהאן אוהב. הוא יעזור מאוד לחוליית התופסים של דנבר במיוחד במסירות קצרות וכאמור גם בחסימות.

30. אינדיאנפוליס קולטס - ארני סימס. ליינבקר מפלורידה סטייט. אחרי סיומת מאוד מאכזבת לעונה חלומית, עולה השאלה: האם פייטון מאנינג מסוגל לנצח משחקים חשובים? ואם הוא נחנק, האם הקולטס יביאו קווטרבק? אנחנו בספק.. אבל ברצינות, ההגנה של הקולטס עשתה קפיצת מדרגה רצינית השנה וארני סימס בגלל מהירותו הנהדרת, הוא בדיוק המשבצת החסרה להגנת ה-COVER-2 שדאנג'י כל כך אוהב. רבים חושבים שהוא יכול לשחק כסייפטי, אבל הוא מתאים כמו כפפה להגנת הקולטס.

31.סיאטל סיהוקס- קו סימפסון. סייפטי מדרום קרולינה. סימפסון הוא אחת הסיבות העיקריות שהעונה של סטיב ספורייר היתה כל כך מוצלחת בדרום קרולינה. הוא אמנם שיחק שם רק שנתיים, אבל היו אלה שנתיים נהדרות. הוא פליימייקר שיעזור מאוד לסקנדרי הלא יציב של סיאטל.

32. פיטסבורג סטילרס - דיקוול ג'קסון-ליינבקר ממרילנד. ג'קסון הוא מסוג השחקנים שביל קווהאר מאמן הסטילרס מאוד אוהב. הוא נייד, חזק מאוד, מהיר, ואינטיליגנט. הוא יוכל להשלים את החוליה החסרה (יש כזאת?) בהגנה הנהדרת של הסטילרס.

מי יהיה שם על הלוח בסיבוב 2?

הרשימה כאן למטה מציגה את שחקני הסיבוב השני. במידה ועשרת הראשונים בה יוכיחו את עצמם במבחני הקבוצות, או שהקבוצות יחליטו ללכת לכיוון אחר משחשבנו, אנו עשויים לראות כל אחד מהם כבר בסיבוב הראשון. במידה ולא, תחילת הסיבוב השני יהיה מקום ריאלי לכולם.

1. דרק האגן - תופס מאריזונה סטייט
2. טיי היל -קורנבק מקלמסון
3. מרצדס לואיס - טייט אנד מUCLA
4. אלן זמיטיס - מגן פינה מפן סטייט
5. ג'ון סקוט - אופנסיב תאקל מטקסס
6. ברנדון וויליאמס - תופס מוויסקונסין
7. אשטון יובוטי - מגן פינה מאוהיו סטייט
8. ברודי קרויל - קווטרבק מאלאבאמה
9. מרכוס מקניל - אופנסיב תאקל מאובורון
10.דארנל בינג - סייפטי מדרום קליפורניה
11.ברודריק בונקלי - דפנסיב תאקל מפלורידה סטייט
12.צ'ד ג'קסון - תופס מפלורידה
13.תומאס הווארד - ליינבקר מ-UTEP
14.קלוד רוטן - דפנסיב תאקל מ LSU
15.איי ג'יי ניקולסון - ליינבקר מפלורידה סטייט
16.אוריאן האריס-דפנסיב תאקל ממיאמי
17.גייב ווטסון - דיפנסיב תאקל ממישיגן
18.אלביס דומרביל - דיפנסיב אנד מלואיוויל
19.ניק מנגולד - סנטר מאוהיו סטייט
20.קמריון ווימבלי- דיפנסיב אנד מפלורידה סטייט
21.אחמד ברוקס - ליינבקר מווירג'יניה
22.מני לאוסון - דפנסיב אנד/ליינבקר מנורת' קרולינה סטייט
23.ג'סי מהנולה - דיפנסיב תאקל מטנסי
24.ריי אדוארדס - דיפנסיב אנד מפורדו
25.דונטה וויטנר - סייפטי מאוהיו סטייט
26.ג'וזף אדאי - רנינגבק מ-LSU
27.ג'ונתן ג'וזף - קורנבק מסאות' קרולינה
28.בובי קרפנטר - ליינבקר מאוהיו סטייט
29.האנק באסקט - תופס מניו מקסיקו
30.אנטוני פסנו - טייט אנד מנוטר דם
31.אואן דניאלס - טייט אנד מוויסקונסין
32.ג'רמי טרובלאד- אופנסיב תאקל מבוסטון קולג'

מי חם, מי קר?

מי חם: 1. ג'יי קוטלר- יכול למצוא את עצמו בין חמשת הבחירות הראשונות
2. וינס יאנג- העלה את המניות שלו פלאים אחרי הרוז בול
3. לנדל וויט - ראה ערך וינס יאנג

מי קר: 1. מרקוס ויק- תמיד מוצא דרך להיכנס לצרות
2. קלוד רוטן - נעצר על החזקת מריחואנה
3. איי ג'יי ניקולסון- נעצר על תקיפה



לסיכום: האוף סיזן הזה צפוי להיות אחד המעניינים מזה שנים. הסוגיה סביב כשרות המשחקים של יוסטון,והעובדה שדומיניק דייויס הוא היחידי שפוגע שם, עשויה לגרום להם לעשות טרייד על הפרס הגדול רג'י בוש. סן דיאגו עשויה לוותר על שרותיו של פיליפ ריבס, ועושה הרושם שהניו יורק ג'טס מגלה עניין בשניהם. יש לדראפט הנוכחי רוסטר מעולה של רצים אחוריים וקווטרבקים. אנחנו עשויים לראות ארבעה קווטרבקים וארבעה רנינגבקים כבר בסיבוב הראשון. אנחנו נשאיר אתכם מעודכנים, ומספר ימים לפני הדראפט נביא לכם רשימה עדכנית של החיזיונות שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully