וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר התאחדות הסטודנטים מצטרף ל"קדימה"

19.2.2006 / 15:47

אסף שגב הוא הרכש החדש של המפלגה. לדבריו, הוא מתכוון להשתלב בתחום החינוך. ארגון הסטודנטים: הוא מנסה להציל את עורו

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, אסף שגב, הודיע היום על כוונתו לפרוש מהנהגת הסטודנטים בישראל ולהצטרף למפלגת קדימה. שגב, 27, מכהן זה שנה וחצי כיו"ר ההתאחדות הארצית ולפני כן היה יו"ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא מסיים תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים.

שגב היה ממנהיגי מאבק הסטודנטים במרץ 2005, במהלכו אף נעצר.

"אני פעיל מעל לחמש שנים בהנהגת הסטודנטים בישראל, יצא לי בתקופה זו לעמוד מקרוב על צרכיו של ציבור הצעירים הישראלי", אמר שגב בהודעה שפרסם היום, "אני חושב שכל צעיר במדינה, במקום לקונן על מר גורלו ובמקום להתרחק מפוליטיקה ומעשיה ציבורית, צריך להתייצב ולנסות לתקן ולשפר. אני עושה את הצעד הזה ומקווה שרבים יבואו אחרי. את מימיה העכורים של הפוליטיקה אפשר לנקות רק בכך שיכנסו אליה אנשים נקיים וראויים". שגב אמר כי הוא מתכוון להשתלב בהתוויית הדרך בתחום החינוך.

"ארגון הסטודנטים בישראל" הגיב על התפטרותו של שגב. יו"ר ארגון הסטודנטים, גל דאי, אמר כי "התנהלותו של שגב אינה מפתיעה כלל. כמי שהוביל את הסטודנטים בישראל בכלל והתאחדות הסטודנטים בפרט אל תהום שאולה, יחפש כעת שגב כל דרך להציל את עורו. כמו עכבר הבורח מספינה שאותה הטביע בעצמו, כך בורח שגב מעשייה סטודנטיאלית אמיתית תמורת אתנן פוליטי לא ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully