וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עצם עין כבר 33 שנה

19.2.2006 / 11:22

תאי נ'גוק מווייטנאם לקה ב-1973 בקדחת, ומאז הוא לא מצליח לישון. אבל הוא בריא לגמרי ומנצל את הזמן הפנוי לעבודה

תאי נ'גוק, תושב מחוז קוואנג נאם ב[[ווייטנאם]], איבד את היכולת לישון לאחר שלקה בקדחת ב-1973. מאז הוא ספר אינספור כבשים במהלך יותר מ-11,700 לילות לבנים. אובדן היכולת לחרופ הפך אותו למפורסם, וגם ל"תופעה פלאית הראויה למחקר מדעי".

באתר הווייטנאמי "ת'אן-ניין ניוז" דווח, כי העובדה המפתיעה ביותר בנוגע לאינסומניה (חוסר יכולת לישון) של נ'גוק היא העובדה שמאז ועד היום הוא לא היה חולה אפילו יום אחד. "אני לא יודע אם האינסומניה שלי השפיעה על בריאותי, אבל אני עדיין בריא ויכול לעבוד בשדה כמו האחרים", אומר האיכר בן ה-64.

לראיה, מספר תושב הקומונה קה טראנג, כי הוא מסוגל לשאת שני שקי חומר דשן, השוקלים 50 ק"ג כל אחד, לאורך כביש בן ארבעה קילומטרים מהשדה אל ביתו בכל יום. "בעלי ישן היטב פעם", אומרת אשתו, "אבל כיום אפילו משקה חריף לא מרדים אותו". גם תרופות וייטנאמיות מסורתיות לא עזרו. לדבריה, כשהלך בעלה למרפאה בעיר הסמוכה לצורך בדיקה רפואית, הצהירו הרופאים כי הוא בריאותו תקינה לחלוטין, למעט ירידה קלה בתפקוד הכבד. בדרך כלל גורמת האינסומניה לאנורקסיה, תשישות ורגזנות, אולם אחוז קטן מהלוקים בה מסוגלים להמשיך לתפקד כרגיל.

נ'גוק מנצל היטב את שעות העירות הנוספות שזימן לו הגורל. הוא עובד שעות נוספות ושומר על חלקתו מפני גנבים. הוא מעיר את שכניו לתורניות לילה בעונת קנה הסוכר, ובמשך שלושה חודשים ניצל את הלילות לחפור שתי בריכות גדולות בהן הוא מגדל כיום דגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully