וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום פתוח בחלונות האדומים באמסטרדם

19.2.2006 / 0:01

הרובע המושמץ והמתוייר פתח את חלונותיו בפני אלפי המבקרים, בניסיון לשפר את תדמיתו ולמנוע את סגירתו

לראשונה בתולדותיו ערך בסוף השבוע רובע החלונות האדומים באמסטרדם "יום פתוח", לשמתחם של אלפי התיירים, אשר זכו להציץ מקרוב בנערות העובדות.

למבקרים הרבים, תיירים ותושבים כאחד, ניתנה הזדמנות לראות את חדר השינה של הזונות, להעיף מבט במופע חשפנות קצר וגם להחליף כמה מילים עם "רקדניות".

מטרת היום היתה לשפר במעט את תדמיתו של האזור, בו מקובצים בתי זונות ונרקומנים. זאת, לאחר שבתקופה האחרונה נשמעו קריאות לסגירתו של הרובע בן 800 השנה, בעקבות דיווחים על ניצולן של חלק מהנערות העובדות במקום.

"היום הפתוח נועד לקדם את החלונות האדומים ולשנות את התדמית של האזור, כי אנחנו חושבים שהוא שלילי מדי", אמרה המארגנת, מריסקה מייג'ור, זונה לשעבר, שמפעילה כיום מרכז מידע ברובע.

"זה רעיון טוב מאד", אמר מרטן ריטסמה, הולנדי בן 28, שחווה בפעם הראשונה, לטענתו, ריקוד צמוד. "אף פעם לא הייתי בתוך מקום כזה...זה די רגיל, לא מאיים כמו שדמיינתי", ציין.

חלק מהעובדות במקום ניצלו את ההזדמנות כדי לשוחח עם לקוחות פוטנציאליים. אחת מהן, קנדי, רקדנית בת 39 מצרפת, צחקקה עם המבקרים, והצטלמה עמם. "האנשים כאן רואים שזה כיף, זה בידור", אמרה.

תושבת העיר, אינה ואן ליין, 49, סיכמה את היום, כשאמרה כי היא מקווה שהאזור לא ייסגר לעולם. "הרובע שייך לאמסטרדמים ומשמש התיירים וגברים שאין להם נשים, זה חלק חשוב בכל עיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully