וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת תיכון מת"א לא איפשרה מעצר תלמיד

17.2.2006 / 16:35

הנהלת תיכון בת"א סירבה לאפשר כניסה לשוטרת ממשטרת השכונות שהגיעה לעצור תלמיד כתה ח' בחשד שהתעלל מינית בבת משפחתו

בשבוע שעבר הגיעה חוקרת נוער לשטח בית ספר תיכון בתל אביב וביקשה להיכנס. השוטרת נשאלה למטרת הגעתה לבית הספר, והשיבה כי הגיעה על מנת לעצור נער בן 16 הלומד בכיתה ח' ונחשד בפלילים.

הנהלת בית הספר, שלא הבינה על מה מדובר, סירבה להכניס את השוטרת בטענה שהגיעה ללא צו מעצר. בעיתון "זמן תל אביב" דווח, כי במקום התפתח ויכוח, במסגרתו טענה השוטרת שהגיעה למקום לאחר שדיברה עם הורי התלמיד שנתנו הסכמתם ללקיחתו לחקירה.

לאחר בירור, הסתבר כי ההורים מאשרים את דברי השוטרת, וכניסתה אושרה. מעדויות התלמידים בבית הספר, עולה כי השוטרת הגיעה לכיתה ולאחר מכן הנער החשוד התלווה אליה אל מחוץ לכתלי בית הספר.

במהלך החקירה הובהר לנער כי הוא נחשד בביצוע מעשה מגונה בבת משפחתו, לאחר שזו הגישה נגדו תלונה בה פירטה את שעולל לה. באותו יום הובא הנער בפני שופט מעצרים תורן בביהמ"ש השלום לנוער בת"א ומעצרו הוארך.

תגובת מנהלת התיכון: "החוקרת לא רצתה להגיד לנו על מה ביקשה לקחת את הילד לחקירה. אמרנו לה שזה לא מקובל עלינו שיבואו באמצע יום לבית ספר לקחת תלמידים. החוקרת טענה שיש חוק חדש שמאפשר זאת ושהיא ביקרה בבית הנער לפני בואה ויש אישור של הוריו למעצרו. גורם בכיר בתיכון דיבר עם אביו של הילד עד שקיבל את אישור ההורים".

אבי קצובר, דובר משרד החינוך במחוז תל אביב, אומר כי בית הספר סירב לבקשת הקצינה לקחת הילד לחקירה, ורק לאחר שהקצינה התעקשה שמחובתה לחקור אותו, יצר בית הספר קשר עם ההורים ורק לאחר אישורם המפורש, הורשתה הקצינה לחקור את הילד.

לשכת דוברות משטרת מחוז תל אביב מסרה, כי משטרת השכונות הגישה תלונה על החשוד שביצע מעשים מגונים בקרובת משפחה קטינה. בעקבות התלונה נפתחה חקירה בתחנת שכונות והחשוד הובא להארכת מעצר בבית משפט לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully