וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם למדינת ישראל יש בלוג

16.2.2006 / 11:57

קונסוליית ישראל בניו יורק פתחה וידאו-בלוג בו כל אחד יכול להציג את החיים בישראל כראות עיניו כדי לשפר את מערך ההסברה

משרד החוץ מנסה להציג בדרך חדשנית את חיי היומיום בישראל ולהפוך את ההסברה בחו"ל לאינטראטקיבית יותר. קונסוליית ישראל בניו-יורק פתחה וידאו-בלוג רשמי בו יועלו כל חודש לפחות ארבעה סרטונים חדשים אשר יציגו צדדים שונים ומעניינים של ישראל והחברה הישראלית.

בידיעות אחרונות דווח הבוקר, כי כל אזרח שברשותו מצלמת וידאו דיגיטלית מוזמן לצלם סרטונים יצירתיים משלו ולשלוח אותם לבלוג. אם הסרטון יימצא ראוי, ולא יהיו בו דברי נאצה או מסרים "אנטי-ישראליים" - הוא יעלה לאוויר.

הווידאו-בלוג הראשון של הקונסוליה כולל סרטונים על חיי הלילה בתל אביב, כתבה על החברה הישראלית הקוסמופוליטית וקטעים מהמופע הישראלי "טיפה פופה" שמוצג בניו יורק. בעתיד ישולבו ראיונות עם סופרים ומדענים ישראלים, טיולי ג'יפים בגולן, שיחות עם חיילים וסיור במסעדות וביקבים בישראל.

בקונסוליה ובמשרד החוץ מקווים שהבלוג יאפשר להסברה הישארלית להגיע לאוכלוסיית יעד צעירה בחו"ל, בגילאי 16-30, המתעניינת מאוד בוידאו-בלוגים. מחקרים שנעשו על ידי משרד החוץ הראו כי זו שכבת הגיל שהכי קשה להגיע אליה.

"אם תמונה שווה אלף מילים, תארו כמה שווה סרטון וידאו", אמר דוד סרנגה, קונסול תקשורת והסברה בקונסוליה בניו יורק. "ככה נוכל לחשוף לעיני כולם את ישראל האמיתית".

הקונסול הכללי בניו יורק, אריה מקל, אמר כי "במאבק ההסברתי אי אפשר עוד להסתפק בדרכי ההסברה הקונבנציונליות. הגיעה השעה להשתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר להעברת המסר של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully