וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלג לא נערם בירושלים. הגשם נחלש בהדרגה

16.2.2006 / 9:32

ברמת הגולן ובגליל ירד שלג וגם בדרום נמשך מזג האוויר הסוער. שיא המערכת כבר מאחורינו, בסוף השבוע יהיה מעונן חלקית ונעים

למרות התחזיות והציפיות, השלג לא הגיע ל[[ירושלים]]. במהלך הלילה ירדו מעט מאוד פתיתים לבנים ותושבי הבירה ייאלצו לחכות להזדמנות אחרת בה יוכלו להתעורר לעיר מכוסה במעטפת שלג לבנה. מעט אחרי חצות ובסביבות 04:30 לפנות בוקר ירד מעט שלג בעיר אולם הכמות הייתה קטנה מידי בשביל להיערם על הקרקע.

בעקבות כך פירקה עיריית ירושלים את מטה החירום שהקימה והורדה הכוננות של מפלסות השלג ומפזרות המלח. הלימודים בבתי הספר בעיר נערכים הבוקר כסדרם.

בצפון הארץ נמשך מזג האוויר הסוער. בעקבות הצטברות שלג בצפון [[רמת הגולן]] בוטלו הבוקר הלימודים באזור. כך דווח בקול ישראל. בעקבות השלגים נחסמו בצפון מספר כבישים ביניהם: כביש 99 מצומת מפל סער לכיוון נווה אטיב, צומת הכבישים 959/978 וכביש 98 מעין זיוון למג'דל שמס.

מזג האוויר החורפי לא מקפח גם את הדרום. גשמים עזים שירדו באזור בשעות האחרונות גרמו להצפות. כביש 234, באזור גשר צאלים הוצף ונחסם לתנועה. גם נחל הבשור בנגב עלה על גדותיו. באזור [[ים המלח]] נרשמת זרימה מוגברת של הנחלים.

במהלך היום ייחלשו בהדרגה הגשמים והרוחות. בהרים ימשיך לרדת שלג קל, עד שעות הצהריים ויהיה קר מהרגיל. מחר ייפסק הגשם וביום שבת יהיה מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות.

אבל אפשר גם להסתכל על חצי הכוס המלאה ולדעת שעל פי הסטטיסטיקה, קיים עדיין סיכוי לשלג בחורף הזה, עד לשליש הראשון של חודש מרץ, כך מסרו בשירות המטאורולוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully