וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה לזעם הקריקטורות – שידוכי תערובת

15.2.2006 / 16:47

אתר דני ממליץ להתחיל עם בני או בנות התרבות השונה כדי לאזן את השטויות של הפוליטיקאים ומנהיגי הדת, שזורעים שנאה

"אנחנו חושבים שזה ממש דבילי להתווכח, לשרוף שגרירויות, להחרים את לגו ולהרוג זה את זה בגלל סדרה של קריקטורות מטופשות ... אנחנו מבקשים שתראו לפוליטיקאים ולמנהיגי הדת האידיוטים האלה שאנחנו יכולים להתקיים יחד בשלווה – בכך שתבחרו להתיידד עם נוכרי מצחיק היום. הוסיפו את הפרופיל שלכם וספרו לנו למה אתם רוצים להיות חברים של מישהו ששונה מכם".

כך מצהיר אתר ההיכרויות "סקנדירביה" (שילוב של "scandinavia" ו"arabia", למי שלא קלט), שנפתח בתגובה לזעם האדיר בעולם המוסלמי על הקריקטורות הדניות, בהן נראה הנביא מוחמד בהקשרים שחלקם מלגלגים.

יוזמי האתר מצהירים שאם יצליחו ליצור 100 חברויות בין אנשים מרקע שונה, הרי שעמלם לא היה לריק – ואם יצליחו להרגיז אפילו מנהיג דתי אחד שאומר שזה לא בסדר לצאת עם מישהו מדת אחרת, אז הם בכלל יהיו מאושרים.

בעמוד הראשי של האתר מוצגים לראווה מספר פרופילים. אחד אומר "לבן, צהוב שחור – לא משנה. אנחנו צריכים להזד*** עד שנהיה כולנו חומים". תמונתה של ברונטית חמודה מלווה בכיתוב "כן, אני ערביה, ואני יכולה לבעוט לך בתחת". בלונדינית חייכנית אומרת "בטח לא ידעת שיש בלונדינים בירדן, אבל יש די הרבה". ודנית זהובת מחלפות מצהירה על רצונה לפגוש "גבר נחמד עם עור בצבע זית". חוכמולוג אחד אומר "אל תפוצצי את השגרירות שלי – פוצצי אותי!” (זה נשמע טוב יותר באנגלית), ודני שמנמן מספר על חיפושיו אחר "בחורה שמית נחמדה שאוהבת פאנק".

מפעילי האתר מצהירים שהיוזמה נועדה לא רק לסקנדינבים וערבים, אלא לבני כל התרבויות והגזעים – "יהודים, מונגולים ורסטאפארים". האתר מספק כמה לינקים מעניינים – סקירה של האיסלאם מאתר הבי.בי.סי, היסטוריה של עישון הנרגילה ו"100 הנשים הערביות היפות ביותר". הם מבטיחים כי בקרוב ייפתח אתר שידוכים יהודי-פלסטיני, ואתר נוסף שינסה לחבר בין טוטסי והוטו (שבטים שממש לא אוהבים זה את זה במרכז אפריקה). אז יאללה, אם בבלונדון או זהובת שיער חשקה נפשכם, זו ההזדמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully