וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטמן מתחיל עם אל-קאעדה

15.2.2006 / 15:36

הגיבור עטוי הגלימה יילחם בארגון הטרור בחוברת החדשה על מעלליו. המחבר, פרנק מילר: "גם סופרמן דפק אגרוף להיטלר"

גיבור העל עטוי הגלימה באטמן, שהחל להשתעמם מעימותים מול הג'וקר, איש החידות ואשת החתול, מפנה את תשומת לבו למטרה מאתגרת יותר – אוסאמה בן לאדן.

"טרור קדוש, באטמן!", רומן קומיקס מאת הנודע במחברי חוברות באטמן, פרנק מילר, יציג קרבות בין האיש עם המכונית המכונפת לפעילי אל-קאעדה שתוקפים את העיר גותאם.

מילר, שכבר סיים לכתוב ולצייר 120 מתוך 200 עמודי החוברת החדשה, סיפר לאחרונה בכנס חובבי קומיקס כי החוברת החדשה היא "מסמך תעמולה נטול חרטה", שבו באטמן "בועט לאל-קאעדה בתחת". לדבריו, הכוח המניע מאחורי החיבור החדש הוא "התפוצצות של תגובת הבטן שלי למה שקורה עכשיו".

טרור קדוש מיועד "כתזכורת לאנשים שכנראה שכחו מול מה אנחנו ניצבים", אמר, בהערות שפורסמו באתר הבידור IGN.com. מילר, בעל ותק של 20 שנה בתחום הקומיקס, הפך לאחד השמות הנודעים בענף עם החוברת "שובו של האביר האפל", שבו החזיר את באטמן מגמלאות.

הוא גם יוצר סדרת חוברות הקומיקס "עיר החטאים", שהפכה לשובר קופות קולנועי אשתקד בבימויים של מילר, רוברט רודריגז וקוונטין טרנטינו.

לדברי מילר, שימוש בגיבורי קומיקס לצורכי תעמולה הוא מסורת מכובדת וארוכת שנים. "סופרמן דפק להיטלר אגרוף, וכך גם קפטן אמריקה. זה אחד הדברים שהם קיימים עבורם", אמר והוסיף: אלה הם הגיבורים העממיים שלהם. זה קצת מטופש לתת להם לרדוף אחרי איש החידות כשיש לך את אל-קאעדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully