וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקצירי הפרקים שעברו

15.2.2006 / 13:02

פרק 1

14 הבנות שנבחרו להתחרות על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל" מגיעות מכל קצוות הארץ לנקודת האיסוף בתל אביב. שם הן נפרדות מכל מה שיקר להן: משפחה, חברים ואפילו הטלפון הסלולרי שלהן. ביתן החדש הוא מלון "דן פנורמה" בתל אביב שם יגורו במהלך כל צילומי הסידרה. הבנות מקבלות את החדרים שלהן במלון. החדר של קרן, מור וקריסטין מכריז על עצמו כחדר המנצחות.

הבנות נפרדות מהטלפונים ומבצעות את שיחת הטלפון האחרונה. אחר הצהרים מקדמת את פני הבנות מסיבת בריכה שנערכת במיוחד לכבודן. הן נהנות ומשתכשכות עד שקריסטין, ששתתה קצת יותר מידי, שוברת כוס על רגלה של נעמי ואפילו לא מתנצלת...נעמי חותכת את האצבע ואירה יוצאת חוצץ נגד התנהגותה של קריסטין .
לילה ראשון יורד על הבנות במלון. בבוקר שלמחרת הן יוצאות ליעד לא ידוע בו תתקיים המשימה הראשונה שלהן: מבחן הפוטוגניות. הבנות יבחנו על הפוטנציאל שלהן מול המצלמה בצילומי ביוטי שוט ללוח שנה עבור חברת איפור. קונספט המשימה מצריך רקע נקי בו אפשר לבחון את כוח ההבעה והפנים של הבנות ואת נתוני גופן אל מול המצלמה. לשם כך עוצב סט צילומים המושפע מן הטרנד הרוסי שהשתלט לאחרונה על עולם האופנה – סט צילומים הבנוי מששה טון קרח ונמצא בחדר הקירור הגדול בארץ.
שם הן פוגשות את גלית גוטמן שמשלחת אותן למשימת הדוגמנות הראשונה שלהן- סשן צילומים בבגדי ים בסט שכולו קרח והטמפרטורה בו היא מינוס חמש מעלות. מהר מאד הן מגלות שהמשימה לא קלה בכלל. הן נאלצות להתמודד עם קשיי הקור ולא פחות מאתגר מזה, דרישות הצלם "המוטרף", עידו איז'ק, שבמיוחד לאות הזדהות איתן, עבד יום שלם על הסט אפילו ללא מעיל.
לא כולן מצליחות לשמור על קור רוחן בסט הצילומים, ויש כמה שממש נשברות.

דווקא מור וקרן, שבאופן אירוני הכריזו על חדרן חדר המנצחות, נשברות ובוכות. גלית נקראת לעזרתן ומצליחה להדריך אותן איך להתמודד עם המשימה.

לאחר המשימה, הן עוברות לחדר התוצאות שם תידרשנה לבחור מי לדעתן לא עברה את המשימה בהצלחה ולא ראויה להמשיך בתחרות על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל". מי הן הבנות שיעלו לדיוני השופטים? והאם הן תצלחנה לשכנע את השופטים להשאירן בתחרות? בסוף התוכנית נדע מי השתיים שיאלצו לוותר על החלום ולחזור כבר הערב הביתה.

פרק 2

אחרי שליאת והילה נאלצו לחזור הביתה, נותרו 12 מתמודדות שיתחרו על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל".

הבנות מתחילות להבין שלהיות דוגמנית זה לא רק נוצץ... הן הולכות לשיעור בלט קלאסי והן אינן יודעות ששיעור הבלט יכין אותן למשימה הבאה, בה היציבה והחזקת הגוף הן הדבר החשוב ביותר.

הבנות עולות לראשונה על המסלול בתצוגת האופנה היוקרתית של המעצב יוסף.

כשהן מגיעות ליעד התצוגה הן פוגשות את נמרוד פלד – במאי התצוגה ורונן פרג' – הסטייליסט שמלמדים אותן איך ללכת על המסלול. אחרי שהשניים הדגימו הליכות של דוגמניות על מכל העולם, נדרשות הבנות לתרגל יציבה והליכה עם ספר על הראש, עלייה וירידה במדרגות ובעיקר הן נדהמות לגלות שללכת כמו נמרוד על עקבים ייקח להן עוד הרבה זמן ... שרון, שמעולם לא הלכה על עקבים, ונטלי נאלצות לשוב ולהתאמן כל היום בהליכה עם ספר על הראש.

בקרב ראש בראש שנערך בין הבנות אל מול מעצב התצוגה, יוסף, על הזכות לפתוח ולסגור את התצוגה קרן, ניראל ומישל נותרות האחרונות...מימי, לעומת זאת, מתקשה וזוכה לשיעור פרטי אצל גלית.

ניראל, חדורת מוטיבציה, מתרגלת הליכה מאחורי הקלעים ומנסה לשפר.

שתיים מהבנות מסיימות את הערב בקוקטייל שווה ונוצץ לצידו של המעצב, בו הן זוכות למפגש מחמיא עם אושיות נוצצות מתעשיית האופנה הישראלית ועם השופטים.

במעגל הבנות השני בוחרות הבנות במימי ושרון כמי שלא עמדו במשימה והן נקראות לעלות לשופטים.

מי תצליח להרשים את המעצב ולצאת איתו לפינאלה? מי תצעד כאילו נולדה על עקבים והמסלול הוא מגרשה הטבעי? מי לא תצליח להרשים את השופטים?

מי זאת שתאלץ להשאיר מאחור את החלום להיות הדוגמנית הבאה של ישראל?

פרק 3

לאחר שפולי נאלצה לעזוב את התחרות, נותרו 11 מועמדות לתואר "הדוגמנית הבאה של ישראל".

אחרי שעברו את שני המבחנים הבסיסים שאמורים להיות אבני היסוד עבור מי שרוצה להיות דוגמנית – מבחן המצלמה ומבחן המסלול, זה הזמן להפוך לדוגמניות של ממש. הטירונות מתחילה.

הפרק נפתח בהשכמה מוקדמת בה נקראות הבנות לרדת אל חוף הים לריצת בוקר ואימון ספורט ראשוני. היום הן מתחילות להיכנס למשטר ואורח חיים של דוגמנית מקצועית. על שפת הים הבנות פוגשות לראשונה את ניסים זוארץ מאמן הכושר התובעני אך הרגיש שלהן, האיש שיעשה להן חיים קשים אבל לא יוותר על החיוך, עד שישובו הביתה חטובות ומרוצות. אחרי השיעור אוכלות הבנות ארוחת בוקר והן אינן יודעות שזו צריכה להיות הארוחה האחרונה בה הן מעמיסות על הצלחות עוגות ופנקייקים כי בקרוב יפגשו את הדיאטנית שלהן ויהיה עליהן להסתגל למשטר של אוכל בריא שישולב בתוכנית האימונים של ניסים מאמן הכושר...

המתמודדות עוברות מהפך שיעניק להן מראה של דוגמניות מקצועיות. לפני המהפך הן נפגשות עם השופטות בטי ואלימור, הסטייליסט ראובן כהן, מדריך הכושר שלהן והדיאטנית שמצביעים על הצדדים החלשים של כל אחת ואחת ומציעים דרכים לעיצוב הגוף ולשיפור המראה הכללי. לא כולן מקבלות בצורה יפה את הערות השופטות.

מור, שאף אחד חוץ מהספר שלה לא נוגע לה בשיער, לדבריה, מגיבה באופן קשה לדרישת השופטים לקצר את שיערה ולהכהות את צבעו.
מיד לאחר המהפך, נשלחות הבנות למשימה השבועית. הן פוגשות את עידו לביא, מבכירי הצלמים בתעשיית האופנה בישראל, שמדריך אותן להצטלם באווירה סקסית ולשדר מראה של דיווה אמיתית עם שלושה דוגמנים בלבוש מינימליסטי. לנטלי זה קצת יותר מידי...
מי שלא תעבור את סשן הצילומים הזה בהצלחה, תאלץ לנטוש את החלום להיות דוגמנית, ולשוב הביתה.

כיצד יתמודדו הבנות עם המשימה? כיצד הן יגיבו לנוכחותם של שלושת הדוגמנים בלבוש המינימליסטי על סט הצילומים? מי תהיה זאת שתארוז את חפציה ותאלץ לשוב הביתה?

פרק 4

לאחר שנעמי נאלצה לעזוב את התחרות, נותרו 10 מועמדות לתואר "הדוגמנית הבאה של ישראל".

את סוף השבוע הראשון, העבירו הבנות במנוחה, בשיחות בנות, וגם במשחק כדורעף חופים וגם הן זכו בשיחת טלפון ראשונה ומרגשת הביתה.

הבנות פותחות את היום בשיעור ריקוד עם האיש והרסטות - יניב סוויסה. הן אינן יודעות שהשיעור מכין אותן למשימה הבאה: אודישנים לקליפ של לא אחרים מאשר סבלימינל והצל.

המתמודדות מגיעות למועדון בתל אביב ופוגשות פמליית הכוכבים שכוללת את במאי הקליפ, הכוריאוגרף, אשת יחסי הציבור וכמובן הזמרים.

שרון הטום בוי, מאוד סובלת, היא לא מצליחה להתחבר לריקוד. המועקה הנפשית שלה מביאה אותה למועקה פיזית, היא נתקפת חולשה וכאבי בטן עזים ומפונה לבי"ח לבדיקות במהלך האודישנים לקליפ.
המתח בין מימי וניראל מחריף: הן רבות מאחורי הקלעים.

בתום האודישנים נשלחות הבנות לבחור שמלה מתוך קולב בזמן קצוב של שתי דקות. בשמלה זו הן יצאו לשטיח האדום עליו מחכה להן המשימה הבאה – הן יתראיינו כמו כוכבות אמיתיות ויצטרכו להוכיח שיש להן פוטנציאל להתגלות ככוכבות דרך מגזינים של בידור ודרך תמונות המאכלסות את מדורי העיתונות הנוצצים.
הבנות יוצאות אל השטיח האדום, שם הן פוגשות את קוקו הצלם המיתולוגי – לו הן צריכות לעשות פאוזינג הולם כדי להיכנס אל מדורי העיתונות שלמחרת, צוות טלוויזיה של ערוץ
24, בו יצטרכו להיות קוליות ומגניבות כדי שיזכרו אותן בתור יותר מדוגמניות, ואת נציגת התכנית שהיא פס ייצור לסלבריטיז ונערות זוהר "ערב טוב עם גיא פינס" בהנחייתה של איילת שני חובבת רכילות צהובה. איילת מראיינת את הבנות בשאלות מכשילות שבוחנות את יכולתן להתגלות ככוכבת. אירה וניראל נופלות בפח שאיילת טמנה להן ומתעמתות בפניה האם ניראל סטרה לאירה או לא. אירה לא מסתפקת בטעות הראשונה ומנדבת לאיילת תשובה אחת יותר מידי ומיידעת את הציבור בפרט עסיסי מחייה האינטימיים: סקס בשלישייה.. בשירותי המטוס.

שבע בנות מתוך תשע בחרו בניראל לעלות לשופטים. ניראל נלחמת על מקומה ומחזירה מלחמה. מי תהיה זאת שתוותר על החלום להיות דוגמנית ותחזור הערב הביתה?

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

פרק 5

אחרי שאירה עזבה את התחרות נותרו 9 בנות שממשיכות את התחרות על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל". המתח עולה והלחץ והעייפות הנפשית ניכרים על המתמודדות. גם היחסים בין הבנות בסימן מלחמה... בסוף השבוע השני במסגרת משחק אמת או חובה התרחש עימות בין קרן לשרון. שרון חושבת שקרן שחצנית ומתנהגת ביהירות. קרן מתחילה לבכות, מקללת ועוזבת בדרמטיות את החדר.
בארוחת ערב: מלי וניסים קופצים לבקר ולעקוב אחר הבנות. הם מפתיעים את הבנות אחרי שהתיישבו לאכול והעמיסו צלחות בכל טוב. רוב הבנות עלו בהיקפים..נטלי מקבלת את הבשורה המרה בבכי, כי זה חלק חשוב ממטרת העל שלה.

הבנות הולכות לשיעור אגרוף. הן אינן יודעות שהמיומנויות שלימד אותן מורדי גלאם, המדריך המסוקס, ישמשו אותן בהמשך הדרך... הן הולכות לישון תשושות אחרי האימון. אחרי שעות ספורות הן מתעוררות לקול דפיקות בדלת. לרגע הן מתקשות להבין מה קורה, כשבחוץ עדיין חושך.

הבנות נוסעות למשימה הבאה: צילומי פיות ביער חשוך. המשימה אמורה להכין אותן לדרישה מהן כדוגמניות על שצריכות להיות מוכנות בכל זמן ומצב להוכיח מקצועיות ולהראות במיטבן גם בשעות לא שגרתיות או כשהן טסות בעולם וממעטות בשעות שינה.
להפתעתן בסיום הצילומים נלקחות הבנות לקניון, שם הן פוגשות את מיקי ואלימור ועוברות אצלם מסדר ביקורת לבוש. בסיום הקורס המזורז בסטיילינג שקיבלו, מקבלות הבנות זמן קצוב כדי להרכיב לעצמן מראה חדש. מישל וקריסטין מקבלות מחמאות על הסטיילינג האישי שלהן. ניראל מוכתרת כמתלבשת הרעה ביותר וגם משרון השופטים לא מרוצים.

הבנות לא יודעות שבמראה הסטיילינג האישי שלהן הן מצולמות על ידי פאפרצי – כיאה למי שרוצה להפך לכוכבת.

כיצד יתמודדו הבנות עם המשימה? מי תצטלם כמו כוכבת? מי תהיה זאת שתארוז את חפציה ותאלץ לשוב הביתה?

פרק 6

לאחר ששרון חוזרת הביתה נותרו 8 בנות שממשיכות את התחרות על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל".

אחרי שנבחנו על פוטנציאל ההתגלות שלהן ככוכבניות מתחילות, פרק זה בוחן את יכולתן של הבנות לככב בפסגת תעשיית הבידור – הטלוויזיה. בתכנית מחפשים דוגמנית שהיא גם כוכבת, שיש בה כריזמה וסטאר קווליטי, שתוכל להפוך לטאלנט, ואין כמו טלוויזיה כדי לקבע מישהי למעמד של כוכבת אם רק יש לה את הנתונים...

במסגרת השיעורים שהבנות מקבלות הן הולכות לשיעור וואלס ופוגשות את המורה שון זיו. הן אינן יודעות ששיעור זה מכין אותן למשימה הבאה ושהמורה לריקוד יהיה חלק מהשיפוט שלה.
הפעם הן נדרשות לעבור את האודישן הראשון בחייהן לפרסומת עבור שמלות כלה עם השחקן רודריגו גונזלס ("ערוץ הילדים", "פסטיגל"). הבמאי עידן עמית והמורה לריקוד ינסו לאתר למי מבין הבנות יש את הכישורים המתאימים למשחק. מימי מתקשה לבצע את האודישן , קרן לא מפחדת ממצלמה ומתקרבת לרודריגו בחושניות, מישל מגלה שהשחקן רודריגו הוא אקס שלה ונטלי מתקשה מאוד לנשק אותו ומצויה בקונפליקט קשה: האם לעשות הכל למען הדוגמנות, או להישאר נאמנה לערכיה ולא לפגוע בבן הזוג שלה – ניר, איתו היא רוצה להתחתן ולעשות ילדים.
בתום המשימה עוברות הבנות למשימה הבאה: ראיון אצל מיקי בוגנים. המשימה בוחנת את יכולתן להתראיין ראיון עומק בטלוויזיה. מימי שובה בכנותה כאשר היא חושפת את הקשיים הנוגעים ללב אותם עברה עד היום ואשר גרמו לה לא להאמין בעצמה ונטלי זוכה להפתעה בלתי צפויה ומרגשת.

מי תעמוד בהצלחה במשימה ותגלה כישורים של כוכבת? מי תכבוש את מסך הטלוויזיה? ומי לא תצליח להרשים את השופטים ותאלץ לזנוח את החלום להפוך לדוגמנית ולחזור הערב הביתה?

פרק 7

לאחר שמור נשלחה הביתה, רק שבע בנות נותרו להתחרות על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל".

במסגרת שיעורי הספורט עוברות הבנות שיעור גלישה בים עם המדריכה בעלת הקוביות בבטן - טל מן. הן אינן יודעות ששיעור זה מרמז על הבאות: משימת צילומי אופנה מתחת למים.
הבנות חוזרות אל המלון ושם הן פוגשות את מעצבות האופנה הבכירות של תעשיית האופנה בישראל: נעמה חסין, חיה ניר ומיכל זיידן.

המשימה: גו סי. חלק מקריירה של כל דוגמנית, מעין אודישן אצל מעצב על מנת להפוך לפרזנטורית שלו- תפקיד נחשק ביותר עבור כל דוגמנית.

בתום הסצינה עוברות הבנות להצטלם בבגדי המעצבות ב...בריכה ומתחת למים. הן אינן יודעות שהמעצבות ביחד עם גלית צופות בביצועיהן ושופטות אותן.

מימי מתמודדת עם כל דרישות הצלם, ניראל אינה מצליחה לצלול מתחת למים. היא מכחילה, רועדת, נכנסת להיפותרמיה, היא חוזרת מתוסכלת אל הבנות.

הבנות חושבות שהן יכולות לנוח, אבל אז הן נלקחות לשיעור נימוסים אצל נעמי טל, שם הן
שומעות לראשונה שהן הולכות למכור את התמונות שהן מופיעות בהן במכירה למען מטרה טובה.

מופתעות ונרגשות הן מגיעות לגלריית סות'ביס, נותנות כניסה על השטיח האדום ושומעות ממר שמעון פרס, שמברך אותן, שהן מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית. הן מתערבבות בין אורחי האירוע וממרקות את כישורי המינגלינג שלהן, אותם יצטרכו להוכיח מיד מול רפי אלול, יו"ר עמותת הרוח הטובה שמחברת בין מתנדבים לעמותות, במטרה לשכנע אותו כי התמונה שלהן שווה את סכום הכסף הגבוה ביותר. מימי סוף סוף מרגישה שהיא לא פוחדת להיות מפורסמת, שהיא באמת רוצה את זה ושהיא יכולה לעזור לאנשים שבאו מהמקום הנחשל שלה...

מי תצליח לגייס את הסכום הגבוה ביותר? מי תאלץ להשאיר את החלום מאחור ולחזור הביתה?

פרק 8

לאחר שנטלי נשלחה הביתה, נותרו שש בנות שיאבקו על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל".

הבנות כבר מרגישות את אווירת הסיום. הן זוכות לפגישה מסכמת עם התזונאית ומדריך הכושר שאומרים למימי וניראל שהן ירדו בהיקפים.

לניקוי המערכות הנפשיות זוכות הבנות לעבור שיעור גוף ונפש... אליסיה בוכה כשהרגשות צפים ועולים.

הבנות עומדות להצטלם לסדרת צילומי אהבה-שנאה, בה יבחנו על כל מה שלמדו עד כה: מקצועיות וכריזמה אל מול המצלמה. האם הן מסוגלות להפריד רגשות אמיתיים ולשחק בשתי קצוות אסתטיים ורגשיים של צילומי אופנה.

במשימת צילומים דוקומנטריים בזירת אגרוף הבנות מחולקות לזוגות. הן צריכות להצטלם ללא איפור וללא עיצוב שיער בצילום דוקומנטרי שמתעד קרב איגרוף ואמור לתפוש רגשות אמיתיים תוך כדי תנועה והתרחשות. ניראל, שהחליטה שאותה לא יעיפו ונותנת 110 אחוז מעצמה, משתוללת על הזירה. היא מנצחת את מימי בנוק אאוט. מימי מתעמתת איתה ואומרת לה שהמכות היו מעבר למשימה. ניראל מכחישה "נתתי כל מה שיש לי בשביל לזכות בחסינות". גם בין אליסיה למישל אין אהבה גדולה על הסט...

במשימה הבאה: צילומי אהבה בעירום מרומז, צריכות הבנות לשדר אינטימיות רוך ורגש נשי. ניראל ומימי מתקשות.

בין הבנות מתגלות שתי קבוצות חדשות: האחת כוללת את מימי, אליסיה וקריסטין והשנייה כוללת את קרן, מישל וניראל. מימי מדברת על חשש שהבנות ינפו דווקא אותה ועל חוסר חיבור בינה לבין הקבוצה השנייה.

כיצד יתמודדו הבנות עם המשימה? האם הן יצליחו להתגבר על רגשותיהן ומטעניהן הרגשיים? מי תהיה זאת שתארוז את חפציה ותאלץ לשוב הביתה?

פרק 9

לאחר שקרן נשלחה הביתה, נותרו חמש בנות שיסעו לבירת האופנה-מילאנו, בה הן יבחנו על יכולתן להיות דוגמניות בינלאומיות ויאבקו על התואר "הדוגמנית הבאה של ישראל".

כשהבנות נוחתות במילאנו, הן נאספות ע"י לימוזינה מפוארת. בשלג הלבן אליסיה מרגישה שהיא חזרה הביתה.

הבנות הולכות לפגישה באחת הסוכנויות המובילות באירופה, על מנת לבחון את הפוטנציאל הבינלאומי שלהן. במשימה זו הן פוגשות את אלכסנדרה, הבוקרית הראשית של הסוכנות. ניראל מרשימה אותה מאוד והיא אומרת שיש לה פוטנציאל אדיר לעבוד בחו"ל. מימי מתקשה עם השפה האנגלית אך אלכסנדרה מתרשמת ממראה פנייה ואומרת שהיא יכולה להוביל קמפיינים של חברות איפור וקוסמטיקה בכל העולם.

אלכסנדרה נותנת לבנות הוראות מה מותר ומה אסור לעשות במילאנו ומפה של העיר ושולחת אותן למשימת GO SEE – אודישן לפרסומת לפסטה.

לאחר תקופה ארוכה בה לא ראו הבנות את הוריהן, הן מקבלות דרישת שלום חמה מהבית באמצעות קלטות מרגשות בהן מספרים בני המשפחה מעט על המתמודדות. הבנות מזדהות זו עם סיפורה של האחרת. מימי חוששת מהעובדה שאבא שלה רואה בה נציגה של כל החברה האתיופית. אליסיה מתייפחת ובוכה. היא נפתחת וחושפת צד בה שלא הכרנו: נסיכה שהתנאים הקשים מנעו ממנה עד כה להיות נסיכה אמיתית. נוצר מעין שיח "סינדרלות" שמישל אינה שותפה לו.
בערב הבנות יוצאות לארוחה עם דוגמנים. ניראל נפגשה עם אדי והערב הסתיים בכך שהוא עלה איתה לסוויטה...

בבוקר השני במילאנו הבנות צריכות להגיע בכוחות עצמן לכתובת האודישן.

הן נבחנות לאודישן לפרסומת פסטה, כשהן צריכות לשחק ולומר משפט באיטלקית אל מול במאי איטלקי משוגע שמחפש קאסט לפרסומת לטלוויזיה האיטלקית. ניראל, שמתבקשת לעשות מבט סקסי, היתה מצוינת וגם אליסיה עושה את זה לא רע.

במעגל הבנות טוויסט. בפעם הראשונה הבנות בעצמן בוחרות את מי הן מדיחות ללא דיוני שופטים.

כיצד יתמודדו הבנות עם משימותיהן בארץ הזרה? את מי יבחרו הבנות לשלוח הביתה? מי תהיה זאת שתארוז את חפציה ותאלץ לשוב הביתה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully