וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצתה מכונית קצין שפיקד על פינוי עמונה

15.2.2006 / 11:44

המשטרה חושדת שמתנחלים הציתו את המכונית של סגן מפקד מחוז ש"י במשטרה. ח"כ וילן: אפי איתם וחבריו נושאים באחריות לאירוע

המשטרה חושדת, כי מתנחלים הציתו הלילה את רכבו של קצין משטרה שפיקד לפני כשבועיים על הפינוי במאחז [[עמונה]]. בשעה 02:30 לפנות בוקר התקבל דיווח, כי שני כלי רכב עולים באש ביישוב שוהם.

כוחות שהגיעו למקום הבחינו כי מדובר ברכבו של סגן מפקד מחוז ש"י במשטרה, תנ"צ מאיר בוקובזה וברכב נוסף, של שכנו. שתי המכוניות נשרפו כליל.

אחרי פינוי עמונה הגדירה המשטרה את בוקובזה כ"קצין מאוים", יחד עם שורה של קצינים נוספים. בעקבות זאת נערכה המשטרה לאבטחת ביתו ורכושו. ואולם בשונה מקצינים אחרים, ההערכה היתה שרמת האיום על בוקובזה נמוכה יחסית, ולכן לא הוצבה אבטחה קבועה מסביב לביתו.

בעקבות רגישות המקרה הוקם ביחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה צוות חקירה מיוחד.

מפקד מרחב נתב"ג במשטרה, ניצב משנה מוריס הרוש, אמר לקול ישראל, כי להערכתו תוך כמה ימים "תתבהר התמונה" ביחס לזהותם של המציתים.

ח"כ אריאל: אין להסיק מסקנות חפוזות

במערכת הפוליטית הגיבו לשריפת מכוניתו של בוקובזה. ח"כ אבשלום וילן (מרצ-יחד), אמר כי ח"כ אפי איתם וחבריו נושאים באחריות לאירוע, לאחר שהשתלחו במפקדי המשטרה והתירו את דמם, כלשונו.

בתנועת "שלום עכשיו" אמרו, כי הצתת רכבו של בוקובזה היא תוצאה ישירה של הסתה פראית המתבצעת על ידי הנהגת המתנחלים וחברי כנסת מהימין. שר הבריאות וסגן שר הפנים, יעקב אדרי, אמר כי מדובר בהרמת יד על שלטון החוק במדינה.

ח"כ אורי אריאל (איחוד לאומי-מפדל) אמר בתגובה להאשמת המתנחלים בשריפת המכונית, כי אין להסיק מסקנות חפוזות ולהטיל אחריות המעשה על כתפי המתנחלים. לדבריו, "יש בעלי עניין שנוח להם להאשים ציבור שלם, במקום לחקור ולמצות את הדין עם האשמים האמיתיים". כך דווח בקול ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully