וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש האומות: סיכום שבועי

רועי פרידמן

14.2.2006 / 18:07

מוטב מאוחר מלעולם לא: אנגליה נשארת הבלתי מנוצחת היחידה, צרפת הפכה משחק קל לכאבי לב, וויילס מנצחת 14 סקוטים

צרפת - אירלנד 31:43 (3:29)

צרפת פתחה חזק את המשחק ותוך 8 דקות התוצאה 0:12 מטרייס של אורלאן רוז'רי ואליבייה מאנייה והמרה של ז'אן-בפטיסט אליסאלד. האירים מנסים לחזור למשחק אבל דקה 17, כבר 0:19 מטריי של דויד מרטי והמרה של אליסאלד. רונאן או'גארה ואליסאלד מחליפים בעיטות עונשין לפני שסדריק היימאן מבקיע את הטריי הרביעי והמרה של אליסאלד חותמים את תוצאת המחצית - 3:29 לצרפת.

בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה היימן ומרטי מוסיפים את הטריי השני שלהם והמרות של אליסאלד, צרפת נראית בטוחה ביתרון של 40 נקודות. אלא שבדקה ה-57 או'גארה מבקיע את הטריי הראשון ומוסיף המרה, ו-10:43, עדיין יתרון בטוח לצרפתים. ברגע הזה, צרפת הפסיקה לשחק, ואירלנד הוסיפה 3 טרייז עד לדקה ה-70 מגורדון דארסי, דנקאן או'קלאהן ובריאן או'דריסקול, וצרפת עברה למצב פאניקה. אירלנד "ישבה" על קו השער של צרפת בדקות האחרונות אבל הטריקולור שמרו בסיום על היתרון.

נקודות

צרפת:

טרייס: אורלאן רוז'רי, אוליבייה מאנייה,סדריק היימן 2, דויד מרטי 2

המרות : ז'אן-בפטיסט אליסאלד 5

עונשין : אליסאלד


אירלנד:

טרייס: רונאן או'גארה, גורדון ד'ארסי, דנקאן או'קלאהן, בריאן או'דריסקול

המרות : או'גארה 4

עונשין: או'גארה

איטליה - אנגליה 31:16 (7:6)

אנגליה לא משכנעת אבל מנצחת. אחרי שרמירו פז מחמיץ עונשין, אנגליה יושבת על קו השער האיטלקי, אך רק בדקה ה-27 מבקיע את הטריי הראשון מייק טינדל עם המרה של צ'ארלי הודג'סון. פז מחזיר את איטליה למשחק עם עונשין ושער שדה לתוצאת המחצית. פז מוסיף עוד שער שדה ומעלה את האיטלקים ליתרון, אבל הודג'סון בעונשין, טריי והמרה, מעלה את את אנגליה ל-9:17 בדקה ה-55.

מארק קואטו מבקיע את הטריי השלישי (עם המרה של הודג'סון), בדקה ה-64. שתי דקות לסיום, מירקו ברגאמאסקו מבקיע טריי לאיטלקים עם המרה של פז, אבל טריי של ג'יימס סימפסון דניאל סוגר עניין.

נקודות

אנגליה

טרייס: מייק טינדאל, צ'ארלי הודג'סון, מארק קואטו, ג'יימס סימפסון-דניאל

המרות : הודג'סון 4

עונשין: הודג'סון

איטליה

טריי : מירקו ברגאמאסקו

המרה : רמירו פז

עונשין : פז

שער שדה : פז 2

וויילס - סקוטלנד 18:28 (6:14)

בדקה השביעית, התקפה וולשית מסתיימת בסקראם ליד קו השער הסקוטי. הסקוטים ממוטטים את הסקראם, והשופט, סטיב וולש, מעניק כעונש לטריי לוולשים עם המרה של סטפן ג'ונס. כריס פטרסון מצמצם בעונשים בדקה ה-18 אבל 4 דקות מאוחר יותר מתרחש האירוע ששינה את המשחק. איאן גאף מוויילס מבצע תיקול מאוחר על סקוט מאריי מסקוטלנד. מאריי מגיב בבעיטה לראש של גאף, וולש מוציא כרטיסים – צהוב לגאף, אדום למאריי, השחקן השני סה"כ בהסטוריה של סקוטלנד שמורחק במשחק בינלאומי. עשר דקות מאוחר יותר וגארת' תומאס מבקיע טריי מצויין לוולשים עם המרה של ג'ונס.

כריס פאטרסון חותם את תוצאת המחצית בעונשין. הוולשים מבקיעים עוד שני טרייס, מרוברט סידולי בדקה ה-53 וגארת' תומאס בדקה ה-62, והמשחק נכנס לגארבג' טיים. סקוטלנד מבקיע שני טרייס בשתי הדקות האחרונות של המשחק מהוגו סאות'וול וכריס פטרסון ועוד המרה של פאטרסון.

נקודות

וויילס

טרייס: טריי עונשין, גארת' תומאס 2, רוברט סידולי

המרות : סטפן ג'ונס 4


סקוטלנד

טרייס : הוגו סאות'וול , כריס פאטרסון

המרה : פטרסון

עונשין : פטרסון 2

הטבלה

אנגליה 0-0-2 29-74 4
צרפת 1-0-1 51-59 2
סקוטלנד 1-0-1 38-44 2
אירלנד 1-0-1 59-57 2
וויילס 1-0-1 65-41 2
איטליה 2-0-0 57-32 0

מחזור 3

צרפת איטלה – 25 בפברואר
סקוטלנד אנגליה 25 בפברואר
אירלנד וויילס – 26 בפברואר

ושוב תודה מיוחדת לאנשי פורום הראגבי של וואלה! על העזרה בהעברת המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully