וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במערכת הפוליטית מברכים על העונש שניתן לעמרי שרון

14.2.2006 / 15:03

שלי יחימוביץ' אמרה כי שרון הוא קצין המבצעים של קדימה, המחברת בין הון לשלטון. שינוי: על המפלגות להוציא מתוכן גורמים הנגועים בשחיתות

מפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית בירכו על עונש המאסר אשר נגזר היום על עמרי שרון בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

ראש המטה למלחמה בשחיתות במפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אמרה בתגובה לגזר הדין, כי "עמרי שרון הוא קצין המבצעים של קדימה - רשימה שיש בה חיבור מושחת בין הון לשלטון".

לדבריה, "מאחורי הרשעתו של עמרי שרון, מסתתרות פרשות שחיתות גדולות יותר, כמו האי היווני, פרשת סיריל קרן, ופשרת מרטין שלאף. אין לי ספק שהציבור יבין שאל לו לתת את קולו לרשימה שהרכבה מבשר רעות לדמוקרטיה ושלטון החוק".

ח"כ רן כהן (מרצ-יחד), אמר כי "העונש לשרון ראוי, וישמש תקדים שירתיע מושחתים מכניסה לפוליטיקה, השחתה ובחישה בה כבתוך שלהם".

במפלגת שינוי אמרו כי "גזר דינו של עמרי שרון הוא צעד ראשון במלחמה בשחיתות שדבקה בשלטון. עכשיו על קדימה ואולמרט להקיא מתוכם את הנגבי, על נתניהו והליכוד להעיף את בלומנטל, ועל ש"ס להתנער מבניזרי ופרץ. מבלי לעשות כן הם יהיו שותפים להשחתת השלטון".

יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט, חבר הכנסת מיכאל איתן, אמר כי "עמרי שרון קיבל עונש חמור אבל מוצדק". בקול ישראל דווח, כי איתן הוסיף שהעונש הוא אמצעי הרתעה נגד אישי ציבור מושחתים.

ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי) אמר, כי "עמרי שרון ייכנס לכלא רק למספר חודשים, אך מדינת ישראל עלולה להכלא מספר שנים מאחורי סורגי קדימה, שהוקמה והורכבה על ידי עמרי וחבורתו המושחתת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully