וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציצים גוייסו למען הקמפיין של שינוי

עופר אדרת, צילום: רועי בית-לוי

14.2.2006 / 15:05

מיטה זוגית, שהוצבה בלב ת"א, ניסתה להמחיש את חזון "ברית הזוגיות", שיאפשר למיליון ישראלים "לישון עם מי שהם אוהבים"

מערכת וואלה!

לכבוד יום האהבה, וכיריית הפתיחה של הקמפיין שלה, אירגנה היום שינוי מייצג אירוטי-פוליטי: ברחבת הסינמטק בתל אביב הוצבה מיטה זוגית, ושני דוגמנים עירומים, שנשכרו על ידי המפלגה, ניסו להפגין מהי אהבה לעיני המצלמות ועוברי האורח.

ניכר היה שעוברי האורח התעניינו פחות במדיניות, ועיקר מאמציהם היה לתפוס מבט - ולו חטוף - בדוגמנית העירומה, שנשכבה באמצע הרחוב.

יושב ראש צוות התגובות של שינוי, חבר הכנסת אהוד רצאבי, מצא קשר ישיר בין המיצג לקווי היסוד של מפלגתו: "אחד הדגלים של שינוי הוא נישואים אזרחיים, כחלק ממכלול של סדר יום אזרחי. מיליון אנשים לא יכולים להינשא נישואים אזרחיים: חלקם נוסע לחו"ל, חלקם בוחר לא להינשא. אנחנו מדגימים במיצג הזה מה קורה כשאנשים לא יכולים להתחתן".

הדוגמנים של שינוי ניסו להיראות כמו ג'ון ויוקו, אבל בניגוד לשני היוצרים, הם העדיפו לשכב במיטה מבלי לעשות יותר מדי.

יושב ראש שינוי רון לוונטל דיבר במקום על אדם אחר שלדבריו לא עושה יותר מדי: אהוד אולמרט. "אולמרט עוסק בהונאת הבוחר. לחרדים הוא משלם במזומן, ולחילונים הוא מבטיח באשראי", אמר לוונטל.

שינוי תמשיך לקדם את הנושא עד לבחירות, בתקווה להשיג יותר מאפס מנדטים, שנותנים להם הסקרים כיום. לפחות ביום האהבה, אפשר להזיז את האג'נדות מעט הצידה, ולהתעסק יותר בדוגמנים עירומים.

יום אהבה שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully