וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה הקראת גזר דינו של עמרי שרון

14.2.2006 / 14:36

שרון הורשע במסגרת עסקת טיעון ב-3 עבירות לפי חוק העונשין וב-4 עבירות לפי חוק מפלגות. התביעה מבקשת לגזור עליו מאסר בפועל

בבית משפט השלום בתל אביב החלה בשעה זו הקראת גזר הדין במשפטם של עמרי שרון וגבריאל מנור. מתן גזר הדין התעכב במשך כשעתיים וחצי, בשל תקלה טכנית בהקלדתו.

עמרי שרון הורשע במסגרת עסקת טיעון בשלוש עבירות לפי חוק העונשין: רישום כוזב במסמכי תאגיד, שבועת שקר ועבירות מנהלים בתאגיד. כמו כן, הורשע בארבע עבירות לפי חוק המפלגות: קבלת תרומה אסורה, קבלת סכומים מעל למותר, הוצאת סכומים מעל למותר וניהול לקוי של מערכת חשבונות.

מנור הוא חבר ליכוד והיה מנהלה הכללי של חברת הקש "אננקס מחקרים". הוא הורשע בעבירות של מתן תרומה אסורה, סיוע להוצאת סכומים מעל למותר ועבירות מנהלים בתאגיד.

במרכז פרשת "אננקס מחקרים" עומד גילוי דו"ח מבקר המדינה על מערכת הבחירות ב-1999, לפיו תשלומים לבעלי מקצוע במסע הבחירות של רה"מ, אריאל שרון, בליכוד הועברו בידי חברות קש שונות ובהן "אננקס מחקרים". ראש הממשלה נדרש על ידי המבקר, השופט אליעזר גולדברג, להחזיר ל"אננקס מחקרים" 4.7 מיליון שקל וסיים לעשות כן באוקטובר 2001.

התביעה ביקשה מבית המשפט לגזור על שרון מאסר בפועל, שלא ירוצה בעבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס כספי גבוה. על מנור ביקשו התובעים להשית רק מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully