וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלומנטל לא תודח ממקומה ברשימת הליכוד

13.2.2006 / 16:41

כך הודיע יו"ר הליכוד, על רקע הדרישה להדיח את בלומנטל, שהורשעה בפלילים, מהמפלגה. במרצ בירכו על החלטת ביהמ"ש

למרות הרשעתה במתן שוחד בחירות של חברת הכנסת נעמי בלומנטל, היא לא תודח ממקומה ברשימת הליכוד - כך אמר היום יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו. בלומנטל מוצבת במקום ה-18 ברשימת הליכוד.

נתניהו אמר בתגובה להרשעתה של בלומנטל, כי "יש לה זכויות רבות בעשייה ציבורית רבת שנים". לדבריו, חוק הוא חוק, ולחברת הכנסת בלומנטל עומדת הזכות לערער על ההכרעה בפני ערכאות נוספות. "החוק במדינת ישראל קובע - וכך גם חוקת הליכוד - למי אסור להיות חבר ברשימת מועמדים לכנסת, וזה כאשר מדובר בפסק דין סופי".

מפלגת העבודה מסרה בתגובה להרשעה, כי "קו ישיר של שחיתות מחבר בין בלומנטל, צחי הנגבי, אהוד אולמרט וקדימה. הגיע הזמן לנתק את הקשר בין הון לשלטון ולהחזיר את השלטון לישראל ולידי האזרחים".

ח"כ אבשלום וילן (מרצ) בירך על החלטת בית המשפט ואמר כי הוא "תרם היום תרומה חשובה למאבק בשחיתות שמזהמת את מסדרונות השלטון".

ח"כ אהוד יתום (ליכוד) אמר בתגובה להרשעתה של חברתו לסיעה, כי "עוד לא יבשה הדיו ואמתין לכל הערעורים. אך לעת עתה זה נראה רע, רע עד מאוד".

ראש צוות התגובות של "שינוי", ח"כ אהוד רצאבי, אומר בתגובה להרשעה, כי "מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הם האחראים לשחיתות הציבורית ולערעור שלטון החוק". לדבריו, "על נתניהו להרחיק מהליכוד את בלומנטל, ועל אולמרט להרחיק מקדימה את צחי הנגבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully