וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוב פוליטיקה לא רואים את היער

13.2.2006 / 15:22

"קדימה" נטעה יער על שמה בנגב. למרות ההבטחה שלא מדובר בתעמולה, נציגיה התמקדו בחמאס ובשרון. אף מילה על איכות הסביבה

נציגים ממפלגת "קדימה" נטעו היום עצים ביער "קדימה" בנגב, באזור שבין צומת נחל שוקת לעומר. ביער ניטעו כמאה עצים אשר נתרמו על ידי קדימה לקרן הקיימת לישראל מתוך כספי דמי החבר של מתפקדי המפלגה. במקום נכחו כ-150 משתתפים בהם נציגי רשימת קדימה לכנסת, ובראשם חיים רמון, אבי דיכטר וראש מועצת רמת הנגב, שמוליק ריפמן לצד עולים מחבר העמים לשעבר ואתיופיה ונציגי מטה הצעירים של המפלגה.

נציגי המפלגה שנאמו בטקס הנטיעות, שחל לכבוד ט"ו בשבט, דחו את טענות המפלגות המתחרות בדבר נטיעת היער למטרות קמפיין בחירות בלבד ואמרו כי מטרת הנטיעה היא להראות שממשלה בראשות קדימה תשים את פיתוח הנגב והגליל בראש מצעה.

שמוליק ריפמן בירך בטקס את הצעירים שמחדשים את ההתיישבות בנגב ואמר כי גם ראש הממשלה ויו"ר קדימה, אריאל שרון, בחר לקדם את פיתוח הנגב ועשה זאת כפי שאף אחד לא עשה לפניו.

חיים רמון, הזכיר אף הוא את שרון בנאומו ואמר כי ראש הממשלה היה אוהב את קמפיין נטיעת העצים יותר מקמפיינים אחרים משום שהיה קשור מאוד לאדמה. רמון התייחס לעתירת הליכוד והעבודה נגד נטיעת היער אשר נדחתה אתמול בדיון בבג"ץ ואמר, כי גם אם מדובר באקט בחירות הוא מקווה שגם המפלגות האחרות יאמצו אקט זה.

למרות דחיית הטענות לגבי ניצול הסביבה לצרכים פוליטיים, בחר מועמד הרשימה אבי דיכטר לנצל את נטיעת העצים כדי לחזור ולומר את דעתה של קדימה בנוגע לעליית חמאס לשלטון ברשות הפלסטינית ואמר, כי הקהילה הבינלאומית רואה בחמאס ארגון מרצחים, ואנשיו לא יזכו למנוחה ויובלו לכלא ולקבר, משום שהם אלו שהביאו עצמם לקבר, כדבריו.

במפלגת קדימה ממשיכים לדחות הטענות כי מדובר בתעמולת בחירות ואומרים כי עצם נטיעת העצים היא אקט סביבתי ואין צורך לדבר על שמירת הסביבה תוך ששומרים עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully