וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ווייט עמד בציפיות, בודי מילר לא

12.2.2006 / 18:33

גולש הסנובורד האמריקאי זכה בזהב אולימפי ראשון בקריירה. בודי מילר סיים חמישי בדאונהיל. מירוצים דרמטיים בקרוס קאנטרי

שון ווייט בן ה-19 הוכיח היום (ראשון) בצהריים שאין לו מתחרים בענף הסנובורד. הילד האמריקאי, אלוף משחקי האקסטרים שהשתתף בפעם הראשונה באולימפיאדה, נתן תצוגה מרהיבה כבר במקצה הראשון שלו מתוך שניים וזכה לציון של 46.8 נק', שהיה גבוה על שאר הגולשים. הרפרטואר של וויט בגלישת הגמר כלל שני תרגילים של 1080 מעלות (3 סיבובים באוויר) ברצף, כאשר כל אחד התחיל בצד אחר של הגוף. ווייט המשיך בשני תרגילים של 900 מעלות ומהר מאוד שיכנע את השופטים לדסקס על זהות שני המדליסטים האחרים. כאן דווקא הייתה הפתעה, כשמולדת הסנובורד ארה"ב לא הצליחה לתפוס את שלושת המקומות בפדיום כמו באולימפיאדה הקודמת והסתפקה בזהב וכסף (בו זכה דני קאס, ששיחזר את ההישג מסולט לייק סיטי). מי שהפתיע וזכה במדלית הארד היה מארקו קוסקי הפיני, שהקדים ב-1.2 נק' את האמריקאי מייסון אגווייר.

בודי מילר סיים חמישי בדאוונהיל

פתיחה לא טובה למתחרים האמריקאים בתחרויות גלישות הסקי במורד, כשבודי מילר ודארון ראלבס כשלו בהבאת מדלייה אולימפית. מי שנטל את הזהב היה הצרפתי אנטואן דנרייז, ואחריו האוסטרי מיכאל וולשופר, אלוף העולם, והשוויצרי ברונו קרנן.

בודי מילר סיים במקום החמישי, כשהיה רחוק ב-1:13 שנ' מהמנצח. אגדת הסקי האלפיני, הרמן מאייר האוסטרי, סיים במקום השישי. דארון ראלבס, שקבע את הזמן הטוב ביותר במקצי האימון, סיים במקום העשירי.

מירוצים מטורפים בקרוס קאנטרי

אסטוניה זכתה לפני הצהריים (ראשון) במדליית הזהב הראשונה שלה בקרוס קאנטרי לנשים, לאחר שכריסטינה סמיגון סיימה ראשונה במירוץ המשולב ל-15 ק"מ (7.5 ק"מ בסגנון קלאסי ועוד 7.5 ק"מ בסגנון חופשי). סמיגון, בעבר אלופת עולם, עקפה את הצ'כית הותיקה קטרינה נומנובה ביישורת האחרונה בסיום דרמתי. יבגנייה מדבדבה מרוסיה זכתה בארד.

מדלית הזהב הראשונה של רוסיה הגיעה במירוץ הקרוס קאנטרי ל-30 קילומטר לגברים, שהסיום שלו היה דרמטי פי כמה וכמה מזה של הנשים. אנדראס סודרגרן השבדי תפס את ההובלה בקילומטרים האחרונים ונראה היה שישמור עליה, עד ששני האיטלקים, פייטרו פילר קוטרר וג'ורג'יו די קנטה עקפו אותו והלהיבו את הקהל באיצטדיון, שזיהה את הגולשים מגיעים ליישורת האחרונה. האיטלקים היו בתמונה, גם השבדי, אלא שאז הגיח מאחור ייבגני דמנטייב הרוסי, שעקף את כולם בדרך למדלית הזהב. פרודה אסטיל הנורבגי, הגיח גם הוא מאחרו וזכה בכסף, פילר קוטרר זכה בארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully