וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת'ורנטון ויאגר מוכנים לטורינו

11.2.2006 / 16:33

שער ושני אסיסטים לת'ורנטון בניצחון 3:6 של השארקס על דאלאס. צמד ואסיסט ליאגר ב-2:4 של הריינג'רס על טורונטו. פיטסבורג הדהימה את קרוליינה

ניו יורק ריינג'רס - טורונטו מייפל ליפס 2:4

יארומיר יאגר מוכן לטורינו. הצהרת הכוונות של הצ'כי כללה שני שערים ואסיסט לפטר סיקורה, כשהריינג'רס הפכו פיגור 2:1 לניצחון בשליש שני מטורף, בו נפלו חמישה מששת השערים. טום פוטי עם השער הנוסף לניו יורק, הנריק לונדקוויסט עם 19 עצירות לריינג'רס. צ'אד קילגר ודארסי טאקר הבקיעו לטורונטו.


סן חוזה - דאלאס 3:6

גם בנבחרת קנדה יכולים לחכך ידיים בהנאה. ג'ו ת'ורנטון מגיע מוכן ולאחר שהישווה מול הסטארס בשליש הראשון סייע הקנדי לשארקס לפתוח בבליץ עצבני של עשר דקות שכלל ארבעה שערים בשליש השני והכניע את אחת הקבוצות הטובות ב-NHL. ערב ענק לפטריק מרלו עם ארבעה אסיסטים, וידידנו, מיודענו ויקיר המדור, ג'ונת'ן צ'יצ'ו הגנגסטר, הוציא לפועל עם צמד שהעלה את מאזנו השנתי ל-33 שערים. מרטי טורקו רשם 28 עצירות אבל גם את ההפסד הראשון ב-14 משחקים נגד השארקס.


פילדלפיה - וושינגטון 4:5

גם הפליירס פתחו בליץ עצבני בשליש השני. ארבעה שערים ב-11 דקות עיצבו את הניצחון של פילדלפיה על הקפיטאלס, כשמעל כולם בולט בראיין סאבאג', עם צמד מתוך הרביעייה. שער מספר 36 לסיימון גאנייה ו-39 עצירות לרוברט אש בשער הפליירס. אלכסנדר אובצ'קין כבש את ה-35 שלו והוסיף אסיסט לקפיטאלס.


קרוליינה - פיטסבורג 4:3

השוקר של הערב. "כשאתה משחק הוקי קרח, אתה רוצה ליצור מומנטום ולהמשיך אותו", אמר סידני קרוסבי והתייחס לכך שאת שני שערי המפתח במשחק כבשה פיטסבורג, לה היה זה ניצחון 13 בסך הכל העונה, 16 שניות מפתיחת השליש השני ו-45 שניות לסיומו. אריק בוגינצקי, מארק רצ'י, ג'ון לקלייר וקרוסבי עצמו הבקיעו לפנגווינס, אריק סטאאל כבש שניים (36) ובישל אחד לקרוליינה.




ונקובר ממשיכה להפסיד בבית

ונקובר - אנהיים 3:1

אחרי ההפסד המתסכל לסט. לואיס, באו הקאנוקס וחטפו בראש גם מהמייטי דאקס. אנדי מקדונלד כבש אחד והכין אחד והגדיל את מאזנו לעשרה משחקים רצופים בהם רשם לפחות נקודה. ג'ו דיפנטה וג'פרי לופול כבשו גם הם, מרקוס נסלונד הבקיע את השער המצמק לונקובר.


קולומבוס - קולורדו 4:1

סו מאץ' לרצף הנצחונות המרשים של הבלו ג'אקטס, שנכנעו לצמד של אחד המועמדים המובילים לרוקי השנה, מארק סבאטוס. סבאטוס כבש את שני שעריו בשליש השלישי כדי לפרק שיוויון 1:1, ובראד ריצ'רדסון חתם את התוצאה. אנטי לאקסונן עם השער הראשון לאווס. לסבאטוס היתה זו פעם תשיעית העונה בה הוא כובש את שער הניצחון או זה שמוביל אליו, והישווה את השיא של סטיב לארמר מ-1983 כמי שהבקיע הכי הרבה שערי ניצחון לרוקי.


קלגארי - סט. לואיס 2:3 (הארכה)

דיון פאנוף כבש בהארכה והפליימס רשמו ניצחון מספר 33 העונה. לפאנוף היה זה שער שני במשחק, לאחר שהבקיע גם בשליש הראשון. דניס ווידמן העלה את הבלוז ליתרון, פאנוף ואנדרו פרנסה הפכו בשני ומייק גלומאץ הישווה בתחילת השלישי.


אדמונטון - מינסוטה 6:3

משחק ענק של פייר מארק בושארד עם שני שערים ושני אסיסטים ו-23 עצירות של דווין רולוסון היקנו לוויילד ניצחון בקנדה על האוילרס, להם היה זה הפסד שני ברציפות. אדמונטון מצאה עצמה בחור של 3:0 כבר בשליש הראשון (שני השערים של בושארד ואחד של מארק שוינארד) ונאלצה לרדוף לאורך שאר המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully