וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

83% מהנשים חושבות שלא כדאי לצאת עם הבוס

10.2.2006 / 13:46

מסקרים חדשים עולה, שאם בעבר לא היה מקובל למצוא אהבה במשרד, שעות העבודה הממושכות גורמות לכך שזה המקום להכיר את בן הזוג

אם בעבר מציאת אהבה במקום העבודה נחשבה לטאבו וכמעט שלא היתה מקובלת, כיום הדבר הופך לפופולרי יותר ויותר. כך עולה משני סקרים על רומנטיקה במקום העבודה שנערכו בסוף השנה הקודמת בארה"ב.

מהסקר הראשון עולה, כי 40% מהעובדים דיווחו שהם היו מעורבים ביחסים רומנטיים עם עמית לעבודה בשלב מסויים בקריירה שלהם. הסקר נערך בשיתוף החברה לניהול משאבי אנוש והעיתון המקוון של הוול-סטריט ג'ורנל.

סקר אחר, אשר בוצע לבקשת "אמריקה אונליין", מצא כי 54% מגברים הרווקים ו-40% מהרווקות אמרו שהם יהיו פתוחים לרעיון של לצאת עם עמית לעבודה.

"אנשים מבינים שהם הולכים לשהות בעבודה במשך שעות רבות, זה כמעט בלתי נמנע שיחסים רומנטיים לא יתרחשו", הסבירה ג'סיקה קוליסון, מנהלת הסקרים של החברה לניהול משאבי אנוש.

ה-USA TODAY מדווח, כי בשל הפוטנציאל להטרדה מינית, והחשש מנקמה כמו פיטורין או העברה, יחסים רומנטיים בתוך מקום העבודה הם נושא חשוב למנהלים ולמומחים בניהול משאבי אנוש.

כך, מהסקר הראשון עלה, כי בעוד שהחשש מהטרדה מינית הקשורה בקשר רומנטי תוך-משרדי ירדה מ-95% מאלו שנשאלו ב-2001, ל-77% בשנה שעברה, החשש מפעולת תגמול לאחר פרידה עלתה מ-12% ב-2001, ל-67% ב-2005.

כ-500 עובדים הגיבו לסקר המקוון שנערך בנובמבר 2005, עם סטיית תקן של 5%. כ-400 אחרים השתתפו בסקר באתר "הקריירה" של הוול סטריט ג'ורנל. הסקר המשותף מצא, כי ב-72% מהחברות אין מדיניות מוכתבת נגד רומן בתוך מקום העבודה.

הסקר שנערך עבור AOL נערך בדצמבר והתבסס על תשובותיהם של למעלה מ-4,000 רווקים בגילאי 18 ומעלה, אשר מתגוררים ב-20 האזורים המיושבים ביותר בארה"ב. סטיית התקן בסקר זה עומדת על 1.5%. הסקר מצא כי 70% מהגברים ו-83% מהנשים חשבו שזה רעיון רע לצאת עם הבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully