וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר העבודה: נתניהו ואולמרט - המושחתים ביותר

10.2.2006 / 12:35

בסקר, שהגיע לידי וואלה! בחירות, "זוכה" בתואר יו"ר הליכוד עם11%, ומ"מ רה"מ ויו"ר קדימה אולמרט נבחר על ידי 8% מהנשאלים

סקר שהוזמן על ידי מפלגת העבודה קובע: יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו הוא הפוליטיקאי המושחת ביותר, וממלא מקום ראש הממשלה ויושב ראש קדימה אהוד אולמרט במקום השני במדד השחיתות.

בסקר, שנערך על ידי מכון שילוב ושהגיע לידי וואלה! בחירות, נשאלו 497 אנשים "האם יש פוליטיקאי שאתה חושב שהוא המושחת ביותר". 11% מהנשאלים אמרו שנתניהו הוא המושחת ביותר, ו-8% אמרו שאולמרט.

את המקום השלישי (6%) חולקים שלמה בניזרי (ש"ס), צחי הנגבי (קדימה) וראש הממשלה אריאל שרון. הבאים בתור בסקר השחיתות של שילוב הם עומרי שרון (3%), ענבל גבריאלי (2%), יחיאל חזן (2%).

אחוז אחד מהנשאלים חושב שיושב ראש העבודה עמיר פרץ הוא המושחת ביותר, כמו גם טומי לפיד, יוסף פריצקי ונעמי בלומנטל.

בכלל, בעבודה יכולים להיות מרוצים מתוצאות הסקר שהזמינו, כיוון שפרץ הוא נציג המפלגה היחיד שהוזכר על ידי הנשאלים. לעומת זאת, בין הפוליטיקאים המושחתים ביותר אפשר למצוא ארבעה מאנשי קדימה: אולמרט, הנגבי, אריאל שרון ועומרי שרון, וארבעה מאנשי הליכוד: נתניהו, גבריאלי, חזן ובלומנטל.

בתגובה לתוצאות הסקר אומרת יו"ר מטה הסברה במפלגת העבודה, ח"כ יולי תמיר: "הציבור מבין שעמיר פרץ הוא פוליטיקאי מסוג אחר. בניגוד לפוליטיקאים שהיו כאן בשנים האחרונות, עמיר לא מנסה לבנות את עצמו ואת משפחתו על חשבון הציבור".

קצת אופטימיות (לא ברורה) לסיום: 5% מהנשאלים חושבים שאין פוליטיקאים מושחתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully