וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: קרית אתא וכפר סבא בגמר הגביע

9.2.2006 / 20:42

קרית אתא ניצחה 1:3 את מכבי ארזים רעננה, כפר סבא גברה באותה תוצאה על מכבי ת"א. הגמר: ביום שלישי, אולם מטרו ווסט ברעננה

קבוצות הפועל עירוני קרית אתא, הדאבליסטית משנה שעברה, והפועל כפר סבא העפילו הערב (חמישי) לגמר גביע המדינה, לאחר שניצחו את יריבותיהן באולם "אביב" ברעננה. עירוני קרית אתא גברה על מכבי ארזים רעננה 1:3 וכפר סבא ניצחה באותה תוצאה את מכבי ת"א.

לפני המשחק מול עירוני קרית אתא אמר אהוד ליבמן, מנהל רעננה, כי קבוצתו תנסה לעשות את המיטב. ליבמן לא חלם על ניצחון, אבל רעננה לקחה את המערכה השלישית וגם באחרות נלחמה כדי להפסיד 3:1, בהופעה מכובדת במיוחד.

המשחק השני הפגיש שתי קבוצות שסיימו את העונה הסדירה צמודות - הפועל כפר סבא, שסיימה שלישית, ומכבי ת"א, השניה. והמשחק הזה היה כולו שייך ללבנים של כפר סבא, שניצחו 1:3 וגם המערכה אותה השמיטו, השניה, נזקפה לזכות מכבי ת"א רק בשל טעויות ונגיעות מיותרות ברשת של הכפר סבאים.

כפר סבא הייתה דומיננטית בהתקפה, כשאי הבנה בין שחקני מכבי ת"א גרמה לשגיאות רבות בהגנה, ומשחק ההתקפה של הצהובים היה מזעזע. הכפר סבאים ניצחו 20:25 במערכה הראשונה, ובשניה הובילו בביטחה. אבל אז החלה סדרת טעויות של שתי הקבוצות, שחקני כפר סבא הירבו לגעת ברשת, ומכבי ת"א הישוותה עם ניצחון 23:25.

המערכה השלישית הייתה אותו התסריט של השניה. כפר סבא פותחת פער של נקודה עד ארבע, מכבי ת"א חוזרת, עם שאיפות לגנוב. אלא שהפעם הכפר סבאים, בסיום חזק, ניצחו 21:25 ועלו ל-1:2. הניצחון במערכה הזו שבר את מכבי ת"א, שלא הפסיקה לעשות טעויות ולמעשה ויתרה לחלוטין על המשחק. כפר סבא שייטה לניצחון קל, 15:25 במערכה, וקנתה את הכרטיס למשחק הגמר.

סרגיי זיוולוז'ני, הזר המצוין של כפר סבא, בלט, וסייע לקבוצתו ולמאמנו, שגיא ברעם, לחלום על גביע: "ניצחנו בזכות. אי אפשר לומר שמכבי הפסידו, אלא שאנחנו ניצחנו. אנחנו קבוצה שיש בה דבק ואני גאה בשחקנים".

זוהר בר נצר, מאמן המפסידים, לקח אחריות על עצמו אבל לא חסך ביקורת משחקניו: "שיחקנו מתחת לרמתנו הרגילה. השחקנים לא הציגו את היכולת שהם רגילים אליה, ההתקפה לקתה בחסר ובסוף הפסדנו". אוהדי מכבי ת"א התפרעו וזרקו זיקוק ביציע לקראת סיום המשחק.

ביום שלישי ישחקו שתי קבוצות מקרית אתא בגמר. בנות קרית אתא יתמודדו עם תיכון עירוני חדרה במשחק המוקדם לנשים, כשמייד אחריהן יעלו שחקני קרית אתא והפועל כפר סבא מקבוצות הגברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully