וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט נקמה בנאשוויל

9.2.2006 / 18:33

הרד ווינגס ניצחו את הפרדאטורס עם שאטאאוט שני ברציפות של מני לגאסי - 0:6. סט. לואיס הפתיעה בונקובר, הריינג'רס גברו על אוטאווה

דטרויט - נאשוויל 0:6

מני לגאסי רשם שאט אאוט שני ברציפות, כשעם 20 עצירות סייע לרד ווינגס להכניע את הפרדאטורס בצורה חלקה. הרד ווינגס הרגו 37 פאוור פלייס בשבעת המשחקים האחרונים, ואגב כך נקמו על הסוויפ שעשו להם האורחים מעיר המוזיקה תוך יומיים לפני שלושה שבועות. שער ושני אסיסטים להנריק זאטברג, שער ואסיסט לניקלאס לינדסטרום.


ניו יורק ריינג'רס - אוטאווה 1:5

ניצחון מרשים לריינג'רס, ה-33 שלהם העונה. הנריק לונדקוויסט עמד היטב בשער ורשם 24 עצירות, ומי אם לא יארומיר יאגר עמד במוקד עם שער ושני אסיסטים. מארק מאליק, ג'ייסון וורד, מייקל נילנדר ופיטר סיקורה עם השערים האחרים של הריינג'רס. כריס קלי כבש את השער היחיד לסנאטורס.


פילדלפיה - ניו יורק איילנדרס 2:5

רוברט אש, אחד המועמדים המובילים לעמוד בשער ארה"ב באולימפיאדה, מנע 20 פעם מהפאק להיכנס, אבל הבמה הייתה שייכת למייק ריצ'ארדס, שכבש שלושער. הוא נעזר באר.ג'יי אומברגר וג'ף קרטר. הפליירס הסתדרו בלי סיימון גאנייה (וירוס בבטן) ופטר פורסברג (פציעה במפשעה).


קולומבוס - לוס אנג'לס 4:7

הבלו ג'אקטס ממשיכים להכיש, רבותיי, עם ניצחון 11 מ-15 משחקים. טרבור לטובסקי הבקיע צמד לקולומבוס, וכמוהו גם ג'ייסון צ'ימרה. רון היינסי עם שני אסיסטים למנצחים. סרגיי פדורוב השתתף בחגיגה עם שערו השישי העונה.

ללים חזר - וניצח

קלגארי - אנהיים 1:3

31 עצירות של מיקה קיפרוסוף בשער הפליימס יחד עם שלושה שערי פאוור פליי, היקנו לקלגארי את ניצחונה ה-32 העונה. מת'יו לומבארדי העלה את קלגארי ליתרון, אנדי מקדונאלד איזן אבל בשליש השני הבקיעו דיימונד לנגקוב וכריס סיימון וסגרו עניין.


פיטסבורג - בוסטון 3:1

גלן מארי עזר מאוד לבראד סטיוארט, והשניים הכניעו במו מחבטיהם את הפנגווינס. מארי בישל שניים, סטיוארט אכל את התבשילים וכבש צמד וטראוויס גרין, שכבש את השער הראשון, השלים את התמונה. בפנגווינס בלט מארק אנדריי פלרי עם 35 עצירות בשער.


ונקובר - סט. לואיס 4:2

הבלוז כבר ניצחו את הקאנוקס בבית לפני שבועיים, באו לונקובר ויצאו גם משם עם ניצחון. קית' טקאטצ'וק הבקיע אחד והכין שניים, מארק רייקרופט שם אחד ובישל אחד וכמוהו גם פיטר קאיינק. 19 עצירות לפטריק ללים, שהורד בגלל יכולת זוועתית למיינורס, חזר וניצח בבכורה המחודשת.


סן חוזה - שיקגו 1:2

פטריק מרלו וג'ו ת'ורנטון הבקיעו בהפרש של 45 שניות בסוף השליש הראשון, ושער מצמק של קייל קאלדר לא עזר לבלקהוקס. וסה טוסקאלה מנע מ-29 דסקיות להיכנס, 14 מהן בשליש הראשון וסייע לשארקס למחוק רצף של ארבעה הפסדים. קרייג אנדרסון עצר 35 פעמים בשער שיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully